شناسهٔ خبر: 67283606 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

فوری/ قرعه‌کشی بزرگ خودرو در عید غدیر

مجری طرح پویش باانرژی از برگزاری نخستین مرحله قرعه‌کشی این پویش هم‌زمان با عید سعید غدیر خبر داد و گفت: در این مرحله، مردم هر استان برای برخورداری از جوایز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

 محمد خدادادی مجری طرح پویش باانرژی در خصوص اعطای پاداش به مشترکان خوش مصرف ، گفت: امسال علاوه بر پاداش‌های صرفه‌جویی که در سال‌های گذشته به مشترکان خوش مصرف پرداخت می‌شد، مسابقه‌ای هم در قالب طرح پویش باانرژی راه‌اندازی شده که همه مشترکان می‌توانند به‌ازای کاهش مصرف برق در قرعه‌کشی ۳۰۰ دستگاه خودرو ایرانی، کمک‌هزینه خرید لوازم‌خانگی و لوازم الکترونیکی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست این مسابقه، مردم هر استان با یکدیگر مسابقه خواهند داد، گفت: در مرحله دوم هر استانی که بیشترین میزان صرفه‌جویی را داشته باشد، جوایز بیشتری را به خود اختصاص خواهد داد.

مجری طرح پویش باانرژی ادامه داد: تاکنون استان‌های یزد، اصفهان، خراسان جنوبی، مازندران، بوشهر و مرکزی توجه بیشتری به این پویش نشان دادند و با مصرف صحیح برق، تأمین این انرژی گرانبها برای همه مشترکان امکان‌پذیر شود.

فوری/ قرعه‌کشی بزرگ خودرو در عید غدیر

خدادادی با اشاره به افزایش مصرف برق کشور به دلیل به‌کارگیری سامانه‌های سرمایشی گفت: سیستم‌های سرمایشی حدود ۴۰ درصد از مصرف برق کشور را به خود اختصاص داده است که این میزان بیشتر از مجموع ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشوری مانند پاکستان با یک و نیم برابر جمعیت و اقلیم بسیار گرم‌تری نسبت به ایران است.

نظر شما