شناسهٔ خبر: 67288160 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون استاندار قزوین:

بیش از ١٠٠٠ شعبه اخذ رأی در قزوین فعال می‌شود

فاطمه جهانبخش

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: برای برگزاری انتخابات چهاردهم ١٠٨٩ شعبه در استان قزوین داریم که ٢۵٩ واحد سیار، ٧٠٠ شعبه شهری و  ٣٨٩ شعبه روستایی در قزوین دایر است و تعداد ۲۵۰۰۰ نفر در حوزه‌های مختلف در شعب اخذ رأی فعال خواهند بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، عباس کاظمی در همایش شبکه نظارت بر انتخابات که عصر پنجشنبه ٣١ خرداد در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شهید رئیسی بعد از عمری مجاهدت به جایگاه خدمت به مردم،  عزت و کرامت بخشید، او در شرایط خاصی سکان قوه مجریه را به عهده گرفت چرا که آنان که باید امانتداری می‌کردند از جایگاه خدمت غفل بودند و اشتباهاتی سر زده بود که اعتماد عمومی مردم را مخدوش کرده بود.

وی با اشاره به اقدامات رئیس جمهور شهید بیان کرد: ایشان در مدت خدمتگزاری به مردم واجد توصیفات بی‌نظیر از لسان رهبر حکیم انقلاب شدند و کاری کردند که جایگاه‌ ریاست جمهوری قداست خود را در ایران اسلامی بازیابد.

کاظمی تصریح کرد: اصل انتخابات همواره مورد دشمنی بیگانگان است در حالی که اصل انتخابات و نظام انتخاباتی ما یک قله افتخار برای ماست و به طور قطع مورد تحسین افکار عمومی دنیا به ویژه  آنان که نظر سالم دارند و موضوع ایران و رویدادهای سیاسی دنیا را تحلیل می‌کنند جلب می‌کند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: در بیانیه گام دوم، رهبر معظم انقلاب برکات را می‌گویند و به ۲ نکته در خصوص انتخابات اشاره دارند؛ یکی فرمودند جمهوری اسلامی توانست مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف به ویژه در انتخابات را به اوج برساند و نکته دیگر ارتقای شگفت‌انگیز بینش سیاسی است که هر ۲ برای کشور ارزشمند خواهد بود.

کاظمی گفت: دشمن تلاش می‌کند در موسم انتخابات با شبهه‌افکنی بیشتری وارد عمل شود که با مجاهدت‌های مؤمنانه از آرای مردم صیانت می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و با همکاری همه مسئولان در سطح استان امید داریم یکی از پرشکوه‌ترین و قائده‌مندترین و منظم‌ترین انتخابات‌ها را در استان قزوین رقم بزنیم.

وی در ادامه بیان داد: برای برگزاری انتخابات چهاردهم  ١٠٨٩ شعبه در استان قزوین داریم که ٢۵٩ واحد سیار، ٧٠٠ شعبه شهری و  ٣٨٩ شعبه روستایی در قزوین دایر است و تعداد ۲۵۰۰۰ نفر در حوزه‌های مختلف در شعب اخذ رأی فعال خواهند بود.

معاون استاندار قزوین در پایان یادآور شد: امید داریم مثل انتخابات گذشته با مشارکت صمیمانه مردم این انتخابات هم به فضل الهی با نظم برگزار شود و نتیجه آن رضایت نایب بر حق امام زمان و امام زمان (عج) را در بر داشته باشد و در نوع خود دشمن‌شکن باشد.

انتهای پیام 

نظر شما