شناسهٔ خبر: 67287998 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

راه آهن همدان- سنندج به مرز باشماق می رسد؟

اقتصادنیوز: استاندار کردستان بیان کرد: کلان پروژه راه آهن همدان به سنندج زمانی به مطلوبیت می‌رسد که به مرز باشماق متصل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر پنج‌شنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی اظهار کرد: عدالت نسبی بر اساس همه شاخص‌ها باید رعایت شود و نیازمند مدیریت بهینه‌ای هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری هستیم.

وی افزود: اعتبارات هزینه‌ای کردستان در رتبه سوم و دارای رتبه ۱۶ اعتبارات در رده بندی‌ها بودیم و محدودیت زیادی هم وجود داشت‌.

استاندار کردستان تصریح کرد: جدا از همه خدماتی که شهید جمهور برای کشور انجام داد، اصلاح فرهنگ مدیریت شاخص این خدمات بود.

خبر مرتبط
جوان سنندجی خود را فدای چهار فرد گرفتار در چاه کرد

اقتصادنیوز: «آرمان بنفشی» جوان ۳۶ ساله کردستانی پس از نجات جان چهار نفر گرفتار در چاه، متاسفانه خودش گرفتار شد و جانش را از دست داد.

زارعی کوشا اذعان کرد: یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم اتمام پروژه‌های نیمه تمام بود.

وی گفت: اگر براساس آنچه در توزیع اعتبارات مرسوم است به پروژه‌های نیمه تمام اعتبار اختصاص یابد دیگر پروژه‌ها نیز به بهره‌برداری می‌رسند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: راه آهن همدان به سنندج در حوزه مسافری و حمل و نقل کلان پروژه‌ای که، یادگار شهید رئیسی برای استان است و در دولت آینده باید تثبیت شود.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: کلان پروژه راه آهن همدان به سنندج زمانی به کمال مطلوب می‌رسد که به مرز باشماق متصل شود.

وی عنوان کرد: با قوانین و شرایطی که برای اجرای نهضت ملی در تخصیص زمین تعیین شده امکان اجرای این طرح بسیار سخت و نیازمند بازنگری و اصلاح دارد.

 

 

نظر شما