شناسهٔ خبر: 67363154 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر:

ولایت بالاترین امتحان بشریت است

زهرا فتحی

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر گفت: ولایت رکن اصلی زندگانی ماست و ولایت بالاترین امتحان بشریت به‌شمار می‌آید.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام ابراهیم شاهسوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به فرارسیدن عید غدیرخم، اظهار کرد: این عید مهمترین عید امت اسلامی و شیعیان محسوب می‌شود و عید اکمال دین است. 

وی با بیان اینکه این عید، عید ولایت و عید امامت است و باید همه مردم در این روز جشن بگیرند، تصریح کرد: در این روز باید بزرگترها به کودکان هدیه بدهند و همچنین در این روز اطعام آشنایان و فامیل و... بسیار تاکید شده است و اگر فردی در این روز به دیگران طعامی بدهد، گویا اینکه همه پیامبران را دعوت کرده و اطعام کرده است.

شاهسوندی با توضیح اینکه ولایت رکن اصلی زندگانی ماست و ولایت بالاترین امتحان بشریت است، توضیح داد: به هیچ چیزی به اندازه ولایت و رعایت حق ولایت در دین ما تاکید نشده است. 

وی با بیان اینکه اگر مومنان ولایت ولی خدا را نشناسند و نسبت به آن معرفت پیدا نکنند، خداوند به اینها هیچ ثوابی نخواهد بخشید، افزود: عده‌ای نمازهای خود و همه اعمال را بجا می‌آوردند، ولی دستشان از دامن ولایت کوتاه است و از ولایت فاصله گرفته‌اند که این مسئله سبب می‌شود که اینها دست به انواع جنایت‌ها بزنند که داعش نمونه‌ای از این افراد بودند که دست به انواع جنایت‌ها زدند.

انتهای پیام

نظر شما