شناسهٔ خبر: 67363181 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیر ستاد غدیر استان زنجان:

زنجان آماده برگزاری بزرگ‌ترین جشن غدیر است

زنجان-دبیر ستاد غدیر استان زنجان، از آمادگی برای برگزاری بزرگ‌ترین جشن غدیر در زنجان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام علی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، گفت: بنا به توصیه نبی مکرم اسلام باید روزی چون عید سعید غدیر خم زنده نگه داشته شود، از این رو قصد داریم با برگزاری و بزرگداشت این ایام و این روز، موضوع ولایت و نور ولایت را به همه نسل‌ها برسانیم.

دبیر ستاد غدیر استان زنجان با اشاره به اینکه امروز شاهد برگزاری جشن کیلومتری در شهرهای استان زنجان و حتی برخی از روستاها خواهیم بود، اظهار کرد: با توجه به اهمیت برگزاری باشکوه این جشن بزرگ، همه تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب و مهم‌تر از همه درخور شأن اهل‌بیت (ع) اتخاذ شده است تا این جشن با کم‌ترین نواقصات و حواشی برگزار شود.

یوسفی با یادآوری اینکه پذیرایی در این جشن توسط موکب‌ها و هیئات مذهبی برای عموم مردم پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: یکی از این برنامه‌ها مربوط به تدارک کیک نیم کیلومتری است که مقرر شده این کیک در قالب بسته‌بندی‌های یک نفره بین عموم مردم زنجان در روز جشن و از طریق غرفه‌های تدارک دیده شده در مسیر توزیع شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، توزیع اطعام به تعداد زیاد را یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای جشن بزرگ عید غدیر در زنجان عنوان کرد و یادآور شد: علاوه بر این غرفه‌های مختلف فرهنگی و جایگاه‌های اجرای مراسم تلاش خواهند کرد تا روز متفاوتی را برای مردم زنجان به واسطه عشق به اهل‌بیت (ع) رقم زده و همانند ادوار گذشته، در ابراز ارادت خود به اهل‌بیت (ع) پایتخت شور و شعور حسینی باشند.

یوسفی با ابراز امیدواری از اینکه تلاش داریم تا این جشن بزرگ به بهترین شکل ممکن برگزار و به سرانجام برسد، عنوان کرد: برای تحقق این امر، خادمان برگزاری این جشن از صبح امروز پای کار بوده و خود را به همراه سایر آحاد مردم برای برگزاری این جشن بزرگ آماده می‌کنند.

گفتنی است، جشن بزرگ غدیر از چهارراه امیرکبیر تا صحن امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان در قالب غرفه‌های متعدد و ارائه خدمات متنوع به مردم زنجان تا ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد.

نظر شما