شناسهٔ خبر: 67287970 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

پشت‌پرده اختلاف «سعید جلیلی» و «محمدباقر قالیباف»؛ قالیباف به نفع جلیلی از انتخابات ریاست جمهوری کنار می‌رود؟/ ویدئو پشت‌پرده اختلاف «سعید جلیلی» و «محمدباقر قالیباف»؛ قالیباف به نفع جلیلی از انتخابات ریاست جمهوری کنار می‌رود؟/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، تقابل طرفداران «محمدباقر قالیباف» و «سعید جلیلی» شدت یافته است و فشار جریان‌های مختلف به قالیباف و جلیلی برای کناره‌گیری و انصراف از انتخابات ریاست جمهوری به نفع یکی از این دو کاندیدای انتخابات ریاست جموری، افزایش یافته است. با توجه به بررسی‌های صورت‌گرفته از فضای هواداران

صاحب‌خبر -

 به گزارش شبکه شرق، تقابل طرفداران «محمدباقر قالیباف» و «سعید جلیلی» شدت یافته است و فشار جریان‌های مختلف به قالیباف و جلیلی برای کناره‌گیری و انصراف از انتخابات ریاست جمهوری به نفع یکی از این دو کاندیدای انتخابات ریاست جموری، افزایش یافته است.

با توجه به بررسی‌های صورت‌گرفته از فضای هواداران «محمدباقر قالیباف» و «سعید جلیلی»، می‌توان این‌گونه تحلیل کرد که این درگیری‌ها تا روز انتخابات ادامه خواهد داشت و احتمالاً در روز‌های آینده بیشتر و گسترده‌تر هم می‌شود. نکته مهم این است که در صورت کناره‌گیری یکی از این دو نفر به نفع یکدیگر، چه اتفاقی رخ خواهد داد؟!

بررسی آنچه هواداران محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی در فضای مجازی به یکدیگر می‌گویند، بیانگر چند محور مهم است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. 

محمدباقر قالیباف خود را آماده‌ کناره‌گیری به نفع سعید جلیلی می‌کند

تسنیم نوشت: مشاور سعید جلیلی گفته است که «محمدباقر قالیباف» خود را آماده کناره‌گیری به نفع سعید جلیلی کرده است.

«علی خضریان» مشاور سعید جلیلی گفت: «در روز‌های آینده شاهد خروج سه نفر از کاندیدا‌ها یعنی آقایان علیرضا زاکانی، مصطفی پورمحمدی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی خواهیم بود.»

«علی خضریان» مشاور «سعید جلیلی» در مناظره نمایندگان ستاد انتخاباتی سعید جلیلی و «مسعود پزشکیان» گفت: «در روزهای آینده، شاهد خروج سه نفر از کاندیداها یعنی آقایان علیرضا زاکانی، مصطفی پورمحمدی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی خواهیم بود؛ اگر این کاندیداها بمانند نیز شانسی در انتخابات ندارند.»

به گفته مشاور «سعید جلیلی»، انتخابات به احتمال زیاد به دور دوم خواهد رفت و کاندیداها باید طوری رفتار کنند که در صورت کنار رفتنشان، رای هوادارانشان به کاندیدای دیگر کمک کند.

عطریانفر هم در این خصوص گفت: «اصلاح‌طلبان تنها یک کاندیدا دارند و ارزیابی این است که اگر بخواهیم از نصاب ۴۰ درصد عبور کنیم، سه ایستگاه را باید در نظر داشت که مشارکت ۵۰ درصد، ۶۰درصد و بالای ۶۰ درصد است و هرکدام از اینها می‌تواند اثر متفاوتی در سرنوشت همه ما داشته باشد.»

منبع: sharghdaily-934727

برچسب‌ها:

نظر شما