شناسهٔ خبر: 67289075 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

خبر مهم ستاد انتخاباتی قالیباف؛ «محمدباقر قالیباف» از انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد؟/ ویدئو خبر مهم ستاد انتخاباتی قالیباف؛ «محمدباقر قالیباف» از انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد؟/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، سخنگوی انتخاباتی «محمدباقر قالیباف» به انتشار ادعای ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» و انصراف «محمدباقر قالیباف» از انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد. تقابل طرفداران «محمدباقر قالیباف» و «سعید جلیلی» شدت یافته و فشار جریان‌های مختلف به قالیباف و جلیلی برای کناره‌گیری و انصراف از

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، سخنگوی انتخاباتی «محمدباقر قالیباف» به انتشار ادعای ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» و انصراف «محمدباقر قالیباف» از انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

تقابل طرفداران «محمدباقر قالیباف» و «سعید جلیلی» شدت یافته و فشار جریان‌های مختلف به قالیباف و جلیلی برای کناره‌گیری و انصراف از انتخابات ریاست جمهوری به نفع یکی از این دو کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، افزایش یافته است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی «محمدباقر قالیباف» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، به اخبار منتشرشده مبنی بر انصراف محمدباقر قالیباف از انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد و توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

«محمد انور بجار زهی» سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت: «شایعات درباره انصراف «محمدباقر قالیباف» از انتخابات ریاست جمهوری، به هیچ عنوان، صحت ندارد.»

«محمد انور بجار زهی» تاکید کرد: «شایعات درباره انصراف قالیباف از انتخابات به هیچ عنوان صحت ندارد.»

سخنگوی ستاد انتخاباتی «محمدباقر قالیباف» افزود: «متاسفانه برخی رسانه‌ها و افراد مرتبط و منتسب با دیگر کاندیداهای انتخاباتی، بدون رعایت اخلاق حرفه‌ای، شایعه‌ی انصراف محمدباقر قالیباف را منتشر می‌کنند که این موضوع قویا و رسما تکذیب می‌شود.»

سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در ادامه تاکید کرد: «قالیباف هیچ برنامه‌ای برای انصراف از انتخابات ریاست جمهوری ندارد. امیدوارم نمایندگان محترم نامزد‌ها به گونه‌ای عمل کنند که به افزایش مشارکت و حضور مردم در انتخابات منجر شود.»

محمدباقر قالیباف درباره انصراف از انتخابات ریاست جمهوری چه گفت؟

 «محمدباقر قالیباف» درباره امکان کناره‌گیری از انتخابات ریاست جمهوری گفت: «حتما جبهه انقلاب باید قبل از ۸ تیر به یک نفر برسد. این عقلانیت در جبهه انقلاب وجود دارد و حتما این اتفاق عملی خواهد شد.»

منبع: sharghdaily-934785

نظر شما