شناسهٔ خبر: 67287903 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

استاندار مازندران:

بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ طرح محرومیت زدایی در مازندران اجرا شد

«نوری» گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ طرح محرومیت زدایی توسط گروه‌های جهادی در مازندران اجرا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «یوسف نوری» استاندار مازندران امروز (پنجشنبه) در حاشیه همایش سراسری تجلیل از نخبگان جهادی و طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی آستان مازندران که با عنوان «شکوه هجرت» در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد با تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم اظهار داشت: امروز شاهد بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ طرح محرومیت زدایی هستیم که توسط گروه‌های جهادی با بیش از هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه‌های مختلف انجام شده است.

وی افزود: بسیج سازندگی متولی این کار در روستاهاست و باعث می‌شود که مهاجرت‌های معکوس داشته باشیم و منجر به حل مشکل جمعیت در روستا‌ها می‌شود و تولیدات روستایی بهینه خواهند شد.

استاندار مازندران با اشاره به بازدید غرفه‌های محصولات اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: خوشبختانه در بحث تولیدات اقدامات خوبی انجام شده است و باید برای فروش تولیدات در کارگروه تولید و اشتغال چاره اندیشی کنیم تا در چرخه تولید و صادرات در خارج از استان قرار بگیرند.

نوری با تأکید بر لزوم ترسیم ساز و کار مصرف برای مصرف کننده در درون استان افزود: همچنین باید نسبت به فراهم کردن ساز و کار برای مازاد تولید اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دولت سال گذشته در تبصره‌های مختلف و تبصره ۱۸ و امسال نیز در تبصره دوم تسهیلات کم بهره را برای تولیدکنندگان در بانک‌ها پیش‌بینی کرده است و بانک‌ها باید همکاری کنند این تسهیلات را به تولید کنندگان برسانند تا گامی باشد برای تحقق شعار سال.

انتهای پیام/

نظر شما