شناسهٔ خبر: 68360738 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افتتاح ۷۸ طرح مخابراتی یزد به مناسبت هفته دولت

حمید رضا دهقان

مدیر مخابرات منطقه یزد اعلام کرد: به مناسبت هفته دولت ۷۸ طرح مخابراتی و همراه اول در استان یزد با سرمایه‌ای بالغ بر ۸۳۴ میلیارد ریال در زمینه‌های تاسیس، توسعه، نصب در سطح استان راه‌اندازی و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

«محمدرضا زارع» با اشاره به لزوم تحقق ارتباطی فراگیر برای تمام مشتریان، گفت: اجرای طرح فیبرنوری یکی از اقدامات مهم مخابرات منطقه در سال جاری است که تاکنون بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما در شهرستان‌های استان ایجاد شده است و در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

وی در خصوص دیگر طرح‌های هفته دولت، افزود:‌ این طرح‌ها شامل تاسیس و توسعه و جایگزینی کافو نوری در شش مرکز، اجرای تجهیزات طرح تانوما در دو مرکز، ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما، اجرای فیبرنوری سایت BTS و تاسیس، توسعه و افزایش تکنولوژی ۳۳ سایت BTS تلفن همراه است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مخابرات استان، زارع همچنین نصب سوییچ دیتا، توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی، توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی، ایجاد بستر ارایه سرویس سرینو در شهرستان‌های تفت و یزد و تعویض و تقویت سیستم پاور را از دیگر طرح‌های هفته دولت دانست.

انتهای پیام

نظر شما