شناسهٔ خبر: 67286715 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دانمارک 1-1 انگلیس: شیرها زور قهرمانی ندارند!

تیم ملی انگلیس در بازی مقابل دانمارک نمایش چشمگیری نداشت و به تساوی 1-1 رضایت داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال انگلیس در دور دوم بازی‌های گروه C یورو امشب به مصاف دانمارک رفت و به تساوی 1-1 رسید.

ویدئو: 345966

انگلیس که در بازی گذشته با نتیجه 1-0 صربستان را از پیش رو برداشته بود در این بازی متوقف شد تا نشان دهد در حد و اندازه‌ مدعی قهرمانی یورو نیست.

دانمارک بازی را با یک موقعیت خطرناک روی دروازه انگلیس شروع کرد و ضربه خطرناک کریستین اریکسن روی پاس امیل هویبرگ با مهار جردن پیکفورد همراه شد.

بازی توسط دو تیم متعادل دنبال می‌شد و در دقیقه 14 اولین خطر انگلیس روی دروازه دانمارک ایجاد شد. ضربه فیل فودن روی پاس کایل واکر با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

2045921

انگلیس بازی را کمی بهتر دنبال می‌شد تا در دقیقه 18 اولین گل بازی را به ثمر رساندند. واکر در نزدیکی محوطه جریمه روی اشتباه خط دفاعی به توپ رسید و آن را به داخل محوطه برای هری کین رساند که اشتباه مجدد خط دفاعی در دفع آن موجب شد کاپیتان انگلیس با ضربه ساده پای چپ توپ را به گل تبدیل کند.

دیگر موقعیت خوب گلزنی انگلیس که پس از گلزنی کمی روی جریان بازی تسلط بیشتری داشت در دقیقه 29 شکل گرفت که روی ارسال ترنت الکساندر آرنولد، ضربه سر مارک گئهی با فاصله کم از تیرک عمودی به بیرون رفت.

دانمارک برای به ثمر رساندن گل تساوی انتظار زیادی نکشید و موفق شد در دقیقه 34 توپ را وارد دروازه پیکفورد کند. هیولمند پس از دریافت توپ در فاصله زیاد از محوطه جریمه انگلیس تصمیم گرفت با شوت از راه دور شانس گلزنی خود را امتحان کند که ضربه پای راست او پس از برخورد به تیرک عمودی وارد دروازه انگلیس شد.

2045922

بازی توسط دو تیم پایاپای دنبال می‌شد و در دقایقی پایانی نیمه اول فیل فودن پس از کنار گذاشتن سه بازیکن حریف در فرصت شوت‌زنی قرار گرفت که ضربه او در دقیقه 42 به راحتی در اختیار کسپر اشمایکل قرار گرفت.

بازی دو تیم در نیمه دوم مشابه 45 دقیقه نخست بود و حتی دانمارک لحظاتی بهتر از حریف عمل می‌کرد. گرت ساوت‌گیت از روند تیمش‌ رضایت نداشت و در دقیقه 54 دست به تغییر زد تا کانر گالاگر به جای الکساندر آرنولد وارد زمین شود.

در دقیقه 54 بوکایو ساکا یک موقعیت خطرناک را روی دروازه دانمارک ایجاد کرد و ضربه سر او روی ارسال به محوطه جریمه به تور کناری دروازه برخورد کرد.

2045923

انگلیس در نیمه دوم رفته رفته بهتر بازی می‌کرد و در دقیقه 56 ضربه زمینی فیل فودن روی پاس ساکا به تیرک عمودی برخورد کرد و دفع شد که روی ریباند ضربه ساکا با فاصله زیاد به بیرون رفت.

در دقیقه 68 اولین موقعیت جدی دانمارک در نیمه دوم شکل گرفت که ضربه والی دامسگارد از فاصله دور را پیکفورد به خوبی مهار کرد و دروازه‌اش را نجات داد.

در دقیقه 72 اولی واتکینز که به جای هری کین وارد زمین شده بود در موقعیت تک به تک با کسپر اشمایکل قرار گرفت که خروج به موقع این دروازه‌بان موقعیت خطرناک انگلیس را دفع کرد.

2045924

در دقیقه 86 پیکفورد خوش شانس بود که ضربه از راه دور و قوس‌دار هویبرگ داخل چهارچوب جای نداشت و با فاصله کم به بیرون رفت. بازی در دقایق پایانی از سوی هر دو تیم با حملات پی در پی دنبال می‌شد اما ثمری نداشت و در نهایت با تساوی به پایان رسید.

ترکیب انگلیس: پیکفورد، واکر، استونز، رایس، گوئهی، تریپیر، الکساندر آرنولد، بلینگام، ساکا، فودن و کین.

ترکیب دانمارک: اشمایکل، وسترگارد، اندرسن، آندرس کریستیانسن، یواخیم مایله، هیولماند، هویبرگ، اریکسن، هویلوند، ویکتور کریستیانسن، یوناس ویند.

نظر شما