شناسهٔ خبر: 67288134 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یورو ۲۰۲۴؛

توقف شاگردان ساوتگیت مقابل دانمارک

تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال انگلیس در چارچوب دور دوم رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۴) با تساوی یک بر یک مقابل دانمارک متوقف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های ملی فوتبال دانمارک و انگلیس در چارچوب دور دوم رقابت‌های جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۴) از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه پنجشنبه شب در ورزشگاه پارک دویچه بانک با قضاوت آرتور سوارس دیاس برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در گروه C یورو ۲۰۲۴ تیم‌های ملی انگلیس، دانمارک، صربستان و اسلوونی حضور دارند که قبل از این دیدار اسلوونی برابر صربستان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در نیمه اول در دقیقه ۱۸ هری‌کین مهاجم سه شیرها توانست با یک بغل پا دروازه تیم حریف را باز کند. این پایان کار نبود و در دقیقه ۳۴ مورتن جالماند گل تساوی دانمارک را به ثمر رساند و نیمه اول برنده‌ای نداشت.

در نیمه دوم دو تیم نتوانستند موقعیت‌های روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند و بازی با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید.

ترکیب ابتدایی دانمارک:

کسپر اشمایکل، خواکیم اندرسن، آندرئاس کریستنسن، یانیک وسترگارد، ویکتور کریستنسن، پیر امیل هویبرگ، مورتن جالماند، یواکیم میله، کریستین اریکسن، راسموس هویلوند و یوناس ویند

ترکیب ابتدایی انگلیس:

جردن پیکفورد، کایران تریپیه، مارک گوئهی، جان استونز، کایل واکر، ترنت الکساندر آرنولد، دکلان رایس، فیل فودن، جود بلینگام، بوکایو ساکا و هری‌کین

نظر شما