شناسهٔ خبر: 67286425 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جواد فروغی قهرمان مسابقات آزاد تپانچه

معصومه عبدالجوادی

جواد فروغی در دومین مرحله مسابقات آزاد تپانچه مردان به عنوان قهرمانی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دومین مرحله مسابقات آزاد تیراندازی در ماده تپانچه مردان در رده سنی بزرگسالان امروز (پنجشنبه)، ۳۱ خرداد ماه در مجموعه تیراندازی آزادی برگزار شد.

در پایان دور مقدماتی وحید گلخندان از کرمانشاه، مرتضی دانا از تهران، جواد فروغی از تهران، امیر جوهری‌خو از تهران، محمد رسول عفتی از کرمانشاه، رضا قراگوزلو از البرز، سید احمد میر جهانبخش از تهران و محمدرضا محمودی از فارس راهی فینال شدند.

در فینال جواد فروغی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و امیر جوهری خو نایب قهرمان شد. همچنین رضا قراگوزلو نیز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

تمدن قهرمان جوانان شد 

همچنین دومین مرحله مسابقات آزاد تپانچه در رده سنی جوانان امروز (پنجشنبه)، ۳۱ خرداد ماه در مجموعه تیراندازی آزادی برگزار شد.

در پایان دور مقدماتی حسین حسینی از قم، سعید پورباقری از خراسان رضوی، محمدحسین نعمتی از تهران، شایان تمدن از اصفهان، مهراد میرزایی از تهران، محمدصادق قادری از فارس، آرش سوری هاشمی از کرمانشاه و پرهام کشتکار از قزوین راهی فینال شدند.

در فینال شایان تمدن در رده نخست ایستاد و محمد صادق قادری و پرهام کشتکار به ترتیب دوم و سوم شدند.

دومین مرحله از مسابقات سلاح‌های بادی مردان کشور با عنوان گرامیداشت شهدای خدمت یادواره پیشکسوت تیراندازی، مرحوم جواد کوهپایه زاده برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما