شناسهٔ خبر: 67285909 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

دستور وزیر کشور درباره معدن‌کاران مفقود معدن شازند

اقتصادنیوز: وزیر کشور بر ضرورت بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای یافتن ۲ کارگر معدن شازند تاکید کرد و گفت: تلاش‌ها تا یافتن مدفون شده ها تداوم داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، احمد وحیدی بعدازظهر پنجشنبه در جریان بازدید از معدن شازند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از بازدید معدن شازند از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده و در دست اجرا جهت یافتن ۲ مفقود شده در این منطقه قرار گرفتیم.

وی افزود: متأسفانه معدن واقع در شازند تازگی دچار ریزش شده و چهار نفر در این حادثه زیر آوار مدفون شدند که ۲ نفر از مفقودان در این حادثه پیدا شده و ۲ نفر دیگر همچنان مفقود هستند.

وزیر کشور گفت: حجم ریزش سنگ بسیار زیاد است و هزاران تن سنگ فرو ریخته و در راستای یافتن ۲ کارگر، حدود ۱۱ دستگاه ماشین آلات در حال فعالیت هستند.

وحیدی افزود: ممکن است ریزش سنگ‌های عظیم الجثه، محل قرار گرفتن ۲ مدفون شده را جابجا کرده باشد اما باید تمام ظرفیت‌ها برای یافتن آنها به کار گرفته شود.

وی افزود: اکنون مسؤولیت این امر به گروه ۴۲ قدر سپاه واگذار شده هر چند به واسطه ریزش مجدد معدن، اقدام بسیار دشواری است.

وزیر کشور با اشاره به گفت‌وگو با خانواده‌های افراد مدفون در معدن گفت: خانواده‌های مفقودین معدن بسیار نگران هستند که امید است جستجوها هر چه سریع‌تر به ثمر برسد.

نظر شما