شناسهٔ خبر: 67285858 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی:

زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخاباتی بی‌نقص و سالم در آذربایجان‌غربی مهیا است

المیرا عسگری زاده

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تمام زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخاباتی بی نقص و سالم در استان مهیا شده است و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

رضا ابراهیمی امروز پنج‌شنبه ۳۱ خرداد ماه در نشست رسانه و انتخابات که در سالن همایش‌های اداره برق استان برگزار شد با اشاره به  نقش و درایت رهبری در مدیریت کشور، با بیان اینکه با وجود شهادت رئیس‌جمهور و پایان فعالیت مجلس یازدهم، هیچ خللی در خدمت رسانی به مردم در کشور رخ نداد، افزود: اقدامات اولیه و فرآیندهای لازم برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان انجام و در این دوره انتخابات، ۲۳۵۷ شعبه اخذ رای در استان پیش‌بینی شده است. 

وی در ادامه با بیان اینکه در این دوره از انتخابات تعداد صندوق و شعب اخذ رای استان افزایشی است، گفت: بخشی از این صندوق‌های اخذ رای افزایش یافته، برای مناطق ییلاقی و عشایرنشین و بخشی برای روستاها و بخشی برای مناطق شهری با تراکم بالا در نظر گرفته شده است. 

ابراهیمی با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات، افزود: در انتخابات مجلس دوازدهم بیش از ۹۹ درصد شعب اخذ رای استان از پوشش اینترنتی برخوردار بودند و انتخابات در اکثر شعب به شکل آنلاین برگزار شد؛ در راستای پوشش ۱۰۰ درصدی آنلاین چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  بررسی و اقدامات لازم فنی در تمامی شعب انتخاباتی در حال انجام است. 

وی با اشاره به چهار راهبرد رهبری در انتخابات اظهار کرد: امنیتی پایدار به عنوان یکی از چهار راهبرد در انتخابات، در آذربایجان غربی برقرار است و این استان جزء استان‌های امن کشور است و تدابیر لازم اندیشیده شده تا مردم در امنیت کامل در انتخابات هشت تیرماه شرکت کنند. 

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه تمام ظرفیت‌ها برای صیانت از آرای مردم بکار گرفته شده است، گفت: دشمن بدنبال مشارکت حداقلی و تحریم انتخابات پیش رو است در حالی که مشارکت حداکثری اصل مهمی در انتخابات است. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار با اشاره به نقش رسانه در بیان واقعیت‌ها و تبیین اقدامات نظام و انقلاب و جلب مشارکت حداکثری در انتخابات، تصریح کرد: دولت سیزدهم اقدامات شایسته‌ای در کشور انجام داد و بیان این اقدامات موجب امیدآفرینی می‌شود. 

وی تاکید کرد: دشمن بدنبال ترویج ناامیدی در جامعه است و رسانه‌ها با تبیین اقدامات نظام و انقلاب و اخبار مثبت، امید را در دل مردم زنده کنند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌غربی نیز در این نشست با اشاره به انتخابات زودهنگام در پی شهادت رئیس‌جمهور افزود: با همت بالای مردم انتخاباتی با مشارکتی بسیار بالا همراه با پیروزی ملت ایران در پیش خواهیم داشت.

علیرضا نوروزی با بیان اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری چراغ راه ما در مسیر انتخابات خواهد بود، اظهار کرد: اصل انتخابات پیش رو، مشارکت حداکثری مردمی با رقابتی سالم بین کاندیداها است تا رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد. 

 
انتهای پیام

نظر شما