شناسهٔ خبر: 67285833 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر:

۶۱ آسانسور برای پروژه‌های مسکن مهر برازجان و خورموج تامین شد

بوشهر- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ۶۱ دستگاه آسانسور برای پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای برازجان و خورموج خریداری شد.

صاحب‌خبر -

امیر برومند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پروژه‌های باقی مانده مسکن مهر جهت تکمیل و تحویل به متقاضیان در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار داده شده است.

وی همچنین با اشاره به کیفیت پروژه‌های مسکونی در سطح استان، افزود: تأمین مصالح و سرعت‌بخشی در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیز در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر بیان کرد: در این راستا پرداخت به موقع آورده متقاضیان می‌تواند از هزینه‌های اضافی ناشی از طولانی شدن پروژه‌ها جلوگیری کند و واحدهای مسکونی با قیمت تمام شده مناسبی تحویل آنها شود.

وی با اشاره به وضعیت روستاهای در معرض خطر سیلاب نیز گفت: تعداد ۱۸۱ روستا در معرض خطر سیلاب در استان بوشهر شناسایی شده بودند که ۸۰ روستا با اعتبار ۹۶ میلیارد تومان ایمن سازی شدند و امسال نیز ایمن سازی ۲۰ روستای دیگر با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان ایمن سازی خواهند شد و اکنون این پروژه‌ها در حال اجرا هستند.

برومند با بیان اینکه هم‌اکنون ۷ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حال احداث می‌باشد، افزود: با اجرای این پروژه‌ها تعداد زمین‌های چمن مصنوعی ایجاد شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاهای استان به ۱۸۰ مورد خواهد رسید.

وی ادامه داد: سرانه ورزشی نیز به یک مترمربع افزایش می‌یابد که در این زمینه استان بوشهر رتبه نخست کشوری را داراست.

برومند اضافه کرد: همچنین ۷ بوستان با اعتبار ۵ میلیارد تومان در روستاهای استان در حال اجراست، که با اجرای این پروژه‌ها تعداد بوستان‌های روستایی به ۲۷۰ بوستان می‌رسد و میزان سرانه فضای سبز استان به ۲ مترمربع ارتقا می‌یابد و در این زمینه نیز استان بوشهر جایگاه اول کشوری را داراست.

نظر شما