شناسهٔ خبر: 67285811 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: سطح فرهنگ و ساختار آموزش والیبال ایران بسیار بالاست و بازیکنان جوانی در این کشور فعال هستند.

جیانی: سطح فرهنگ و ساختار آموزش والیبال ایران بسیار بالاست

جیانی: سطح فرهنگ و ساختار آموزش والیبال ایران بسیار بالاست

صاحب‌خبر -

 آندرا جیانی در آستانه دیدار ایران و فرانسه در هفته سوم لیگ ملت‌ها، درباره تیم ملی ایران افزود: نظر مثبتی نسبت به این تیم دارم. به این خاطر که فرهنگ و ساختار آموزش والیبال ایران بسیار سطح بالاست. بازیکنان جوانی در والیبال ایران فعال هستند و سطح خوبی هم دارند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره پیش بینی قهرمان مسابقات والیبال المپیک پاریس گفت: جواب دادن به این سئوال خیلی سخت است. این مسابقات با بقیه مسابقات فرق دارد. حدودا ۱۰ تیم توانایی رسیدن به مدال را دارند. رقابت برای همه بسیار سخت است.

سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه تصریح کرد: دور اول مسابقات المپیک هم سخت است چرا که چهار تیم سطح بالا در هر گروه حضور دارند و فقط دو تیم به مرحله حذفی صعود می‌کنند. به نظرم فقط باید به تیم خودمان فکر و برای پیشرفت بازیکنان تلاش کنیم.

جیانی درباره حواشی مطرح شده درباره استفان بویر و مصدومیت این بازیکن، افزود: مصدومیت این بازیکن بحث خیلی مهمی است. تیم ملی فرانسه با یک قطر پاسور دیگر شروع کرد و فکر می‌کنم برای بازی‌های المپیک آماده هستیم. خیلی ناراحتم از وضعیتی که برای او (بویر) پیش آمده، اما در ورزش این اتفاق طبیعی است. باید به بهترین تیم خودمان فکر کنیم.

نظر شما