شناسهٔ خبر: 67285576 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

سرتیپ صباحی فرد: به هر نوع تهدیدی قاطعانه پاسخ می‌دهیم

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان این که در بعد دفاعی قوی‌تر از هر زمان دیگری هستیم گفت: اطمینان می‌دهیم که به هر نوع تهدیدی قاطعانه پاسخ دهیم.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: امیرسرتیپ علیرضا صباحی‌فرد با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب از قسمت‌های مختلف، سایت‌ها و مواضع راداری گروه پدافند هوایی شیراز بازدید کرد و میزان آمادگی رزمی و توان عملیاتی این یگان‌ها را مورد ارزیابی قرارداد.

به گزارش ایرنا از ارتش، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این بازدید در جمع فرماندهان و کارکنان گفت: هر کجا در کشور به موفقیت رسیدیم، مدیون و مرهون توسل بر ولایت پذیری، روحیه جهادی و شهادت طلبی بودیم؛ بنابراین باید این روحیه و فرهنگ را در کشور ترویج دهیم.

وی با تاکید بر لزوم ارتقای توان رزم خاطرنشان کرد: با تکیه بر توان داخلی و اطاعت از فرمانده معظم کل قوا، در بعد دفاعی قوی‌تر و پیشرفته‌تر از هر زمان هستیم و اطمینان می‌دهیم که ما به هر نوع تهدیدی قاطعانه و باشدت تمام پاسخ می‌دهیم.

سرتیپ صباحی فرد درباره اهمیت انتخابات پیشِ رو گفت: امروز دشمنان به دنبال شبهه افزایی و ایجاد دو دستگی در نظام هستند و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند؛ لذا جهاد تبیین از مهم‌ترین راه خنثی سازی حربه‌های دشمن است و با مشارکت حداکثری در انتخابات خط بطلانی بر تمامی تصورات غلط دشمنان خواهیم کشید.

برچسب‌ها:

نظر شما