شناسهٔ خبر: 67339470 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

نتانیاهو: به پایان جنگ با حماس نزدیک می‌شویم - اکونیوز

اقتصاد ایران: نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی نزدیک شدن این رژیم به پایان عملیات در غزه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر مدعی نزدیک شدن این رژیم به پایان جنگ در غزه شد.

بر این اساس، نتانیاهو اعلام کرد: جنگ با حماس در حال نزدیک شدن به پایان خود است. ما اکنون در حال جنگیدن در هفت جبهه شامل حماس، حزب الله، جنبش انصارالله یمن، شبه نظامیان سوری و عراقی، کرانه باختری، و ایران هستیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به سنگ اندازی ها در روند تأمین تسلیحات مورد نیاز این رژیم به منظور نسل کشی در غزه، گفت: ما نیازمند آن هستیم که بر روی صنایع نظامی داخلی سرمایه گذاری کرده تا نیازمند کمک‌های نظامی دیگران نباشیم. ما پس از پایان جنگ با حماس، نیروهای خود را در جبهه شمالی برای مقابله با حزب الله مستقر خواهیم کرد.

وی با اذعان به ناتوانی و استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل حملات حزب الله لبنان، افزود: ما نمی‌توانیم شرایط موجود را در مرزهای شمالی تحمل کنیم. ما در حال آماده شدن برای پاسخ به تهدیدات در این منطقه هستیم.

نتانیاهو در پایان از حمایت کابینه ائتلافی خود برای مذاکره با طرف فلسطینی به منظور رسیدن به توافق جزئی برای تبادل اسرا خبر داد؛ موضوعی که حماس بارها آن را رد کرده و تبادل اسرا را منوط به استقرار آتش بس دائمی دانسته است.

نظر شما