شناسهٔ خبر: 67285322 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فیلم| سیل در کجور نوشهر

نوشهر- ایرنا - فرماندار نوشهر از وقوع سیل در بخش ییلاقی و کوهستانی کجور از توابع این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

رستم زرودی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبر نگار ایرنا افزود: این حادثه حوالی ساعت ۱۳ امروز در نقاط ارتفاعی این بخش به ویژه روستای نیچکوه به عنوان کانون جریان سیل رخ داده به گونه ای که روستای کندلوس هم تا حدودی درگیر سیلاب شده است.

وی اظهار کرد: شتاب جریان های واریزه ای سیل به علت شیب تند در این منطقه مرتفع به حدی بوده که حجم انبوهی از رسوبات، گل و لای، قلوه سنگ های بزرگ و کوچک به همراه خود آورده به گونه ای که افزون بر خسارت به جسم راه بلکه ارتباط اهالی روستای نیچکوه با مرکز بخش قطع کرده است.

فرماندار نوشهر گفت : پس از وقوع این حادثه به معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری توصیه شد با همراهی اعضای ستاد بحران با بهره گیری از همه امکانات و تجهیزات به منظور انجام عملیات امداد رسانی عازم مناطق حادثه دیده شوند.

فیلم| سیل در کجور نوشهر

روز دوشنبه ۲۸ خرداد ماه جاری هم سیل در بخش کجور نوشهر جریان پیدا کرد و در این حادثه دست کم ۱۲ راس گاو تلف و به بیش از ۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی خسارت وارد شد.

هواشناسی مازندران روز گذشته نسبت به احتمال جاری شدن روان‌آب و وقوع سیلاب‌های محلی و نقطه‌ای، افزایش سطح آب رودخانه‌ها و خطر ریزش سنگ در محورهای کوهستانی این استان هشدار داد.

بخش ییلاقی و کوهستانی کجور نوشهر با گستردگی حدود هزار و ۱۷۳ کیلومتر مربع، ۶۴ روستا و ۲ نقطه شهری در غرب مازندران واقع شده است.

نظر شما