شناسهٔ خبر: 67285116 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مالک باشگاه فرهنگی ورزشی یس آل

بسکتبال گرگان روزی باخت که پیشکسوتان را حذف کردند

هاشمی، مالک باشگاه فرهنگی ورزشی یس آل گرگان گفت: حذف بزرگان و پیشکسوتان از تیم بسکتبال گرگان مقدمه باخت ما در فینال بود و اکنون ضروری است با عبرت از این تجربه و آسیب شناسی آن برای سال آینده برنامه ریزی کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین هامان هاشمی درباره باخت تیم بسکتبال گرگان در فینال مسابقات لیگ برتر بسکتبال، که به میزبانی شهر گرگان برگزار شد، اظهار کرد: همه ما و هوادران بسکتبال گرگان انتظار این باخت را نداشتیم و خود را برای پیروزی در فینال و جشن قهرمانی آماده کرده بودیم اما یک روی ورزش باخت است.

مالک باشگاه فرهنگی ورزشی یس آل با تاکید بر این که چیزی از ارزش ها و توانمندی های تیم گرگان کم نشده است، افزود: متاسفانه روزی قهرمانی را از دست دادیم که بزرگان را از تیم حذف کردند.

هاشمی با بیان این که طی سال های گذشته دستاوردهای خوبی با همکاری مربیان بومی و چهره های سرشناس ورزش استان کسب کردیم، ادامه داد: دوستانی که تصمیمات غیر ورزشی گرفتند باید پاسخگوی تصمیمات خود در افکار عمومی و جامعه ورزش باشند.

وی این شکست را درس عبرتی برای آینده دانست و یادآور شد: ضروری است که متولیان امر در حوزه های مختلف از نظرات کارشناسان و عاشقان هر بخش بهره بگیرند و اکنون برای بسکتبال بهترین کار این است که با محوریت هیات بسکتبال گرگان و استان کارگروهی برای آسیب شناسی نتایج و حواشی پیش آمده تشکیل بشود.

هاشمی یکی از نیازهای ضروری استان را توسعه زیرساخت های ورزشی دانست و گفت: خانواده بزرگ بسکتبال گرگان نیاز به همدلی و اتحاد دارد و تا ضمن بهبود زیرساخت های ورزشی به توسعه زیرساخت های اجتماعی هم بپردازیم.

مالک باشگاه فرهنگی ورزشی یس آل با تاکید بر مجدد بر این که حذف بزرگان از اتفاقات عجیبی بود که بسکتبال گرگان در فصل گذشته تجربه کرد، ادامه داد: یکی از این اتفاقات عجیب حذف حسن طیبی بود که نقش کلیدی در موفقیت های فصل های گذشته تیم داشت.

وی حضور چهره هایی همچون کبیر، مخدوم، دهقان، منصوریان، کلاهسنگیانی و سایر بزرگان را در اتحاد و پیروزی های پیاپی تیم طی فصل های گذشته بسیار موثر دانست و تاکید کرد: هم اکنون باید سلسله نشست های تخصصی را برای بررسی آسیب ها آغاز کنیم تا در سال آینده با محوریت بزرگان و کسب تجربیات این فصل، پرقدرت تر ظاهر شویم.

۴۶

نظر شما