شناسهٔ خبر: 67285103 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

یک باب دفتر فروش بلیت اتوبوس برونشهری متخلف در قم تعطیل شد

صاحب‌خبر -

به دلیل فروش بلیت های جعلی هواپیما و قطار به اتباع درقم، یک باب دفتر پلمب و مدیر آن به مراجع قضایی معرفی شد.

یک باب دفتر فروش بلیت اتوبوس برونشهری متخلف در قم تعطیل شد
تین نیوز

 رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم گفت: به دلیل فروش بلیت های جعلی هواپیما و قطار به اتباع در قم، یک باب دفتر پلمب و مدیر آن به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزرات راه و شهرسازی، هادی عمو سلطانی رئیس اداره حمل و نقل مسافر این اداره کل، از پلمب دفتر و بازداشت مدیر یکی از دفاتر فروش بلیت ناوگان عمومی جاده ای مسافر، در سطح شهرستان قم خبر داد.

عمو سلطانی ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به خاستگاه فرهنگی و وجود بقاع متبرکه و... در استان قم، همه ساله و در تمامی فصول، شاهد حضور پرشمار زائران از سراسر دنیا در استان قم هستیم.

وی اضافه کرد: صیانت از حقوق شهروندان و اتباع گرامی، در حوزه حمل و نقل جاده ای از جمله اولویت های سازمان متبوع و بالطبع ادارات کل استانی می باشد.

عمو سلطانی نظارت های پیگیرانه در قالب طرح کنترل دروازه ای ناوگان و بازرسی های مدام دفاتر شرکتهای حمل ونقل مسافر و فروش بلیت را در زمره اقدامات مستمر اداره متبوع عنوان کرد و گفت: استقرار تمام وقت دفتر نمایندگی اداره حمل ونقل مسافر در محل پایانه مرکزی کوثر، سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها و دیگر شماره تلفن های ارائه شده و... از دیگر اقدامات اداره کل متبوع جهت پاسخگویی به مراجعات مردمی است.

وی در ادامه به تعطیلی یک باب دفتر فروش بلیت ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر در سطح شهرستان قم اشاره و عنوان کرد: با عنایت به گزارشات مردمی مبنی بر تخلف یک دفتر فروش بلیت ناوگان عمومی مسافر در فروش بلیت جعلی قطار و هواپیما به اتباع گرامی، بازرسان این اداره نسبت به بازدید میدانی و بررسی موضوع اقدام کردند.

رئیس اداره حمل ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم افزود: پس از بررسی به عمل آمده و اطمینان از وقوع تخلف فروش بلیت جعلی قطار و هواپیما به چندتن از اتباع عراقی توسط این دفتر، طی هماهنگی با ضابط قضایی نسبت به تشکیل و ارجاع پرونده به محاکم قضایی اقدام شد.

هادی عمو سلطانی افزود: پس از بررسی صورت گرفته توسط دستگاه محترم قضایی، حکم به تعطیلی زمان مند دفتر مذکور و همچنین بازداشت مدیر آن داده شد.

وی یادآور شد: با عنایت به سازو کار لحاظ شده، امکان دسترسی کاربران گرامی با متصدیان امر حمل ونقل جاده ای فراهم آمده، لذا از کاربران عزیز درخواست می شود درصورت مشاهده هرنوع تخلف در حوزه های مرتبط، مراتب را اطلاع رسانی تا نسبت به رسیدگی موضوع اقدام شود.

عموسلطانی در پایان تاکید کرد: اولویت کاربران محترم در تهیه بلیت ناوگان عمومی حمل ونقل مسافر، بهره مندی از سامانه های اینترنتی فروش بلیت و همچنین مراجعه به دفاتر فروش مستقر در پایانه های مسافری باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما