شناسهٔ خبر: 67337717 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیر قرارداد‌ها و پیمان‌های شهرداری قم خبر داد؛

انعقاد ۱۸۰۰ میلیارد تومان قرارداد برای پروژه‌های قطار شهری قم

مدیر قرارداد‌ها و پیمان‌های شهرداری قم گفت: از ابتدای امسال ۱۸۰۰ میلیارد تومان قرارداد در قالب پروژه‌های قطار شهری قم وارد فرایند‌های معاملاتی شده است.

صاحب‌خبر -

حامد یاوری‌فر،مدیر قرارداد‌ها و پیمان‌های شهرداری قم اظهار کرد: حوزه مدیریت قرارداد‌ها و پیمان‌ها یکی از بخش‌های مهم ذیل حوزه معاونت مالی و اقتصادی در شهرداری است که عملکردی از جنس خدمات پشتیبانی ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه کار امور قرارداد و پیمان‌ها جاری و پیرو فرایند‌های حوزه‌های دیگر است، افزود: رسالت این بخش انجام تشریفات معاملات و انعقاد قرارداد در حوزه‌های مختلف است.

مدیر قرارداد‌ها و پیمان‌های شهرداری قم تصریح کرد: فرآیند‌های معاملاتی بر اساس مواردی از جمله نصاب معاملات که هرسال ابلاغ می‌شود و موضوع و مشخصات معامله شامل مناقصه، مزایده، استعلام، طرح تشریفات، بدون الزام به تشریفات و انتخاب مشاوره است.

یاوری‌فر تعداد مزایده‌های برگزار شده را ۱۸ مورد اعلام کرد و ادامه داد: پنج مورد حراج، ۱۹ مورد ماده ۳۱،۲۸ مورد ماده ۳۳،۱۸ ماده ۱۴ و ۱۸ مورد مربوط به انتخاب مشاور، همچنین ۱۶۵ مورد مربوط به انجام استعلام در مرکز و مناطق است.

وی عنوان کرد: مجموع قرارداد‌ها در شش ماهه گذشته ۱۱۰ مورد با اعتبار ۲،۶۰۰ میلیارد تومان منعقد بوده است.

مدیر قرارداد‌ها و پیمان‌های شهرداری قم از رشد معاونت در سامانه ستاد خبر داد و گفت: مناقصات مربوط به حوزه فنی عمرانی، سایر مناقصات و سپس مزایدات در سامانه ستاد ثبت شده است.

یاوری‌فر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۱،۸۰۰ میلیارد تومان صرف فرایند‌های معاملاتی سازمان قطار شهری شده است، اضافه کرد: این اعتبار به شرح وظایف امور قرارداد و پیمان‌ها اضافه شده است که یا قرارداد منعقد شده و نقدینگی کیفی است یا در مرحله انجام فرآیند واگذاری قرار دارد.

 

نظر شما