شناسهٔ خبر: 67284983 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

گلایه نماینده چابهار از افزایش نرخ بلیط هواپیما

رستم کریمی

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نرخ بلیت پرواز تهران - چابهار به ۵ میلیون تومان رسیده است از مسئولان مربوطه خواست تا ایرلاین های گران فروش را به تعزیرات معرفی کنند.

صاحب‌خبر -

محمد انور بجارزهی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هم اکنون بلیت تهران -دبی ۳ میلیون تومان، بلیت تهران -چابهار ۵ میلیون تومان و بلیت چابهار به مسقط تا ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم رسیده است.

نماینده مردم چابهار، نیک‌شهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایرلاین‌های گران فروش را به تعزیرات معرفی کنی، چرا که چابهار منطقه ویژه گردشگری است، بنابراین باید تدبیری بیاندیشید.

وی تصریح کرد: سوخت کشاورزان و ماشین آلات سنگین یا قطع شده یا از ۴ هزار لیتر به ۱۰۰ لیتر کاهش پیدا کرده است و سبب شده یک تانکر آب در شهر استراتژیک چابهار از ۴۰۰  هزار تومان به یک میلیون تومان برسد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، ضمن تشکر از وزیر جهاد کشاورزی برای پیگیری وضعیت سوخت کشاورزان از مسئولان مربوطه خواست تا برای سوخت ناوگان حمل و نقل چابهار و استان سیستان و بلوچستان تدبیری بیاندیشند.

وی در تذکر به راه و شهرسازی افزود: با این اعتبارات اندک و قطره چکانی دوبانده سازی چابهار به زاهدان تا ۳۰ سال به طول می انجامد و این در حالی است که متاسفانه این مسیر مقام اول بیشترین میزان کشته های ناشی از تصادفات را داشته است.

انتهای پیام

نظر شما