شناسهٔ خبر: 67284969 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

به مناسبت روز ملی بسیج اساتید؛

اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان کرمان با شهدا تجدید میثاق کردند

همزمان با سالروز شهادت دکتر «مصطفی چمران» جمعی از مسئولین و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان با حضور در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد سیدالشهدای مقاومت، با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، به همت سازمان بسیج اساتید استان کرمان همزمان با سالروز شهادت دکتر «مصطفی چمران» جمعی از مسئولین و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان با حضور در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد سیدالشهدای مقاومت، سپهبد شهید حاج‌«قاسم سلیمانی» یک‌بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.

در این مراسم حجت الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان و سردار «محمد علی نظری» فرمانده سپاه ثارالله نیز حضور داشتنند.

«قاسم محمدی نژاد» رئیس سازمان بسیج اساتید استان کرمان اظهار داشت: شعار امسال این سازمان «استاد بسیجی، حضور حماسی و حکمرانی علوی» نام گرفته است.

محمدی نژاد با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید چمران افزود: دکتر چمران یک شخصیت علمی و متدین بود. 

وی تاکید کرد: مردمی‌بودن،ساده‌زیستی و انقلابی بودن از ویژگی‌های برجسته شهید چمران بود؛ بنابراین نسل امروز، دانشجویان، اساتید دانشگاه باید شخصیت‌هایی مثل او را الگو قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما