شناسهٔ خبر: 67773151 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون وزیر راه و شهرسازی:

آینده ایران در سواحل جنوبی و جزیره قشم شکل می‌گیرد

بندرعباس - معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: سواحل جنوبی کشور و جزیره قشم نقش مهمی در شکل‌گیری آینده ایران دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی عباسی در حاشیه آئین کلنگ زنی قطعه ۳ بزرگراه مرکزی جزیره قشم و بهسازی و احداث دو لاین جدید در محور سوزا- زیرانگ با اعلام این مطلب، اظهار کرد: آینده بسیار درخشانی را برای جنوب کشور و سواحل جزیره زیبای قشم و مُکران پیش بینی می‌کنیم که باعث جهش و توسعه کشور خواهند بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قشم در بخش مسکن و در حوزه حمل و نقل در حال توسعه است و اراضی روستاها و شهرهای قشم در غالب طرح مسکن جوانان به صورت ۹۹ ساله به متقاضیان واگذار می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: واگذاری اراضی روستاهای جزیره قشم به خانواده‌های روستایی به همراه تسهیلات ساخت به صورت ۹۹ ساله در حال واگذاری است و این اقدام برای متقاضیان شهرها با واگذاری ساخت برعهده بنیاد مسکن هم انجام خواهد شد.

به گفته وی، دو مسیر ۸ و ۱۲ کیلومتری در شبکه بزرگراهی و راه‌های اصلی جزیره قشم که امروز در این جزیره کلنگ زنی شد، نقش مهمی در تکمیل بزرگراه‌های این منطقه دارند.

نظر شما