شناسهٔ خبر: 67284945 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

برق ۱۲۶ ساختمان در اصفهان قطع شد

خبرگزاری فارس

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: برق ۱۲۶ ساختمان اداری پرمصرف در سطح استان اصفهان قطع شد، این اقدام به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف بهینه و عدم مدیریت صحیح مصرف در این ادارات، توسط سیستم‌های کنتور‌های هوشمند انجام شد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

محمد مرادی، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات هیأت وزیران و با هدف گذر موفق از پیک تابستان برق، طرح‌های تشویقی و تنبیهی مدیریت مصرف در حال اجرا است.

وی افزود: روز گذشته شاهد قطع برق ۱۲۶ ساختمان اداری پرمصرف در سطح استان اصفهان بودیم، این اقدام به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف بهینه و عدم مدیریت صحیح مصرف در این ادارات، توسط سیستم‌های کنتور‌های هوشمند انجام شد.

مرادی گفت: با وجود تذکرات و اخطار‌های مکرر، برخی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان به این موضوع توجه کافی نداشته و در مصرف برق بی‌رویه و غیراصولی اصرار ورزیده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان ادامه داد: با توجه به شرایط گرمای شدید هوا و مصرف بالای برق برق در سطح کشور، ضرورت صرفه‌جویی و مدیریت صحیح مصرف بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

وی بیان کرد: شرکت توزیع برق استان اصفهان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی اکثریت قریب به اتفاق ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، از ادارات پرمصرف تقاضا دارد تا با درک شرایط حساس کنونی، نسبت به اصلاح الگوی مصرف خود اقدام کرده و در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

مرادی افزود: از عموم هم استانی‌های گرامی نیز تقاضا می‌کنیم تا با رعایت ساده‌ترین اصول صرفه‌جویی در مصرف برق، ما را در گذر از این پیک حساس یاری رسانند.

برچسب‌ها:

نظر شما