شناسهٔ خبر: 67284920 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اخبار انتظامی مازندران

بازداشت ضارب متواری در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از شناسایی و دستگیری ضارب متواری که ضمن مجروح کردن ۶ نفر از مسافران در پارک «فین» از محل متواری شده بود، خبر داد .

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن سلیمانی در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به جرح در پارک «فین» شهرستان چالوس، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: در این درگیری که بر سر پارک خودرو صورت گرفت، ۲ نفر از افرادی که سابقه شرارت و درگیری در این شهرستان داشتند با حمله به سمت اعضای یک خانواده ۶ نفره آنان را مجروح و از محل متواری شدند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به این که مصدومان این حادثه با حضور عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند، اظهار کرد: ضارب که پس از این اقدام از محل متواری شده بود در اقدامی عملیاتی از سوی ماموران دستگیر شد و تلاش برای دستگیری همدست متهم ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از تشکیل پرونده و بازداشت متهم طی حکمی از سوی مرجع قضائی خبر داد و با بیان این که امنیت، آرامش و آسایش مردم خط قرمز پلیس است، به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد: با کسانی که بخواهند موجب سلب آرامش شهروندان شوند با برخود قاطع پلیس مواجه خواهند شد .

آزاد سازی ۲۰۰۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی در نوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از آزاد سازی ۲۰هزار متر مربع از اراضی کشاورزی محصور شده و تخریب۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز خبر داد.

سرهنگ علی اکبر درویشی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی سوء‌استفاده برخی از افراد مبنی بر ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان نوشهر، ماموران انتظامی موضوع را با هماهنگی قضایی و با حضور مسئولان اداره جهاد کشاورزی و منابع طبیعی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی ۲هکتار از اراضی کشاورزی که به صورت غیر مجاز تغییر کاربری داده شده و درآن ساخت و سازهای غیر قانونی صورت گرفته بود خبر داد و افزود: ماموران با هماهنگی ادارات ذیربط و مرجع قضایی اقدام به تخریب دیوارها و ۶ فقره ساخت و ساز غیر مجاز و آزادسازی ۲۰۰۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با اشاره به ارزش ۴۰۰۰ میلیارد ریالی ارزش اراضی آزاد شده بر اساس نظر کارشناسان، تصریح کرد: هرگونه اخبار درخصوص ساخت‌ و ساز غیرمجاز، تغییر کاربری اراضی کشاورزی و سوء استفاده از منابع طبیعی را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

نظر شما