شناسهٔ خبر: 67284808 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آئین افتتاحیه چهل و چهارمین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم نهاجا برگزار شد

آئین افتتاحیه چهل و چهارمین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و بیست و چهارمین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری رسا، آئین افتتاحیه چهل و چهارمین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و بیست و چهارمین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم خواهران شاغل، همسران و فرزندان کارکنان نهاجا با حضور فرماندهان و کارکنان پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان برگزار شد.
 
در این مراسم فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی گفت: قرآن، نيازهاى انسان را مورد توجّه قرار مى‌دهد. قرآن در هر عصرى مى‌تواند بهترين نسخه‌ى سعادت انسانها باشد.
 
امروز جوامع بشرى در اقصى نقاط عالم، به خاطر دورى از معنويت، دورى از حقيقت انسانيت، دورى از اخلاق و دورى از خدا، وضعى پيدا كرده‌اند كه اين همه پيشرفت مادّى هم نمى‌تواند آنها را خوشبخت كند.
 
در ادامه حجت‌الاسلام سبحانی ضمن تشریح برنامه های مسابقات قرآن کریم در پایگاه، گفت: تلاوت قرآن یک فضیلت بزرگ و یک ثواب است؛ اما این تلاوت وسیله‌ای برای رسیدن به معرفت است. این قرآن یک اقیانوس عظیم است. هرچه بیشتر جلو بروید، تشنه‌تر میشوید و علاقه‌مندتر میشوید و دل شما روشنتر میشود. در قرآن باید تدبّر کرد.
 
در این مراسم قاری ممتازی کشوری وبین المللی، سیدمصطفی حسینی، با قرائت زیبا ودلنشین خود فضای مراسم را عطر آگین کرد.

نظر شما