شناسهٔ خبر: 67284779 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انگاپت: مسابقه دشواری با ایران در پیش داریم

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: ایران تیم خوبی است و هر بار که مقابل این تیم بازی می‌کنیم مسابقه بزرگ و دشواری است.

صاحب‌خبر -
انگاپت: مسابقه دشواری با ایران در پیش داریم
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ار‌وین انگاپت در آستانه دیدار ایران و فرانسه در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال اظهار داشت: هر بار که مقابل ایران بازی می‌کنیم مسابقه بزرگ و سختی داریم. فکر می‌کنم تیم خیلی خوبی هستند. بازیکنان جوان خیلی خوبی دارند. جو خوبی در تیم هست مثل تیم فرانسه و بازی جذابی خواهد بود.
 
وی در پاسخ به پرسشی درباره قهرمان لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ گفت: نمیدانم و پیش بینی خیلی سخت است. همه می‌دانند قبل از المپیک هستیم پس همه تیم‌ها در یک سطح انرژی بازی نمی‌کنند، اما در نهایت در لهستان هشت تیمی که بهتر هستند حضور خواهند داشت و واقعا بازی کردن مقابل آنها قبل از المپیک جذاب خواهد بود.
 
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال فرانسه درباره پیش بینی تعداد برد‌های فرانسه در لیگ ملت‌ها هم گفت: نمیدانم، اما برای پیروزی تلاش می‌کنیم هر چند خیلی سخت خواهد بود. مسابقه با آلمان را واگذار کردیم برابر ایران، ژاپن و برزیل در هفته سوم بازی‌های خیلی سختی در پیش داریم. اما بهترین خودمان را ارائه می‌دهیم.
­

نظر شما