شناسهٔ خبر: 67284583 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مسئولان قضایی دادگستری استان گلستان به مشکلات مردمی در سیمین‌شهر رسیدگی کردند

مسئولان قضایی دادگستری استان گلستان در ادامه دیدار‌های مردمی در مسجد جامع قارقی سیمین شهر حاضر شدند و به مشکلات قضایی ۲۵۱ نفر از اهالی رسیدگی کردند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان-  رئیس کل دادگستری گلستان، دادستان مرکز استان، مدیران کل دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه در استان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی  در ملاقات مردمی که در مسجد جامع قارقی سیمین شهر  برگزار شد، درخواست ۲۵۱ نفر از اهالی را بررسی و دستورات لازم را صادر کردند. 

رئیس کل دادگستری گلستان در جمع مردم سیمین شهر از پیگیری مشکلات طرح شده در این دیدار در قالب پرونده حقوق عامه خبر داد و گفت: تامین آب آشامیدنی، استقرار پایگاه امداد و نجات جاده‌ای از جمله درخواست‌های طرح شده در نشست امشب بود که در قالب پرونده حقوق عامه از دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود.

آسیابی به تلاش‌های دادگستری گلستان بدای کمک به رونق تولید بزرگترین گلخانه شهرستان گمیشان گفت: در دادگستری استان برای کمک به رونق گردشگری منطقه و رفع مشکلات جاده دسترسی به ساحل در گمیشان را نیز پیگیری می‌کنیم.

وی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی گفت: اطمینان داریم مردم‌شهرستان گمیشان همانگونه که در انتخابات گذشته در استان‌پیشتاز بودند در انتخابات هشتم تیر هم پرشور پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

جلسه ملاقات مردمی مسئولان قضایی دادگستری گلستان در سیمین‌شهر برگزار شد

تقدیر نماینده، ولی فقیه و امام جمعه گرگان از رئیس کل دادگستری گلستان 

آیت‌الله نورمفیدی در دیدار شورای قضایی استان دادگستری گلستان که به مناسبت هفته قوه قضاییه انجام شد، با گرامیداشت یاد شهید بهشتی گفت: امام راحل با انتخاب ایشان به عنوان رئیس قوه، شایسته‌ترین فرد را برای این کار انتخاب کرد.

وی گفت: شهید بهشتی شخصی عالم، زمان شناس، عاقل و دنیادیده بود. تمام حمله‌ها نیز به سمت شهید بهشتی بود، زیرا دشمن هم او را به خوبی شناخته بود.

آیت الله نورمفیدی افزود: هیچ یک از ما معصوم و مصون از خطا نیستیم، اما باید نهایت تلاش را برای انجام امور به بهترین شکل به کار بگیریم و اصول را رعایت کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان گلستان گفت: از تلاش‌های دادگستری استان به ویژه رئیس کل دادگستری برای پیشرفت و توسعه استان قدردانی می‌کنم.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات، میدان تجلی اخلاق است و مردم نگاه می‌کنند که نامزد‌های انتخاباتی چقدر پایبند اخلاق هستند.

وی افزود: درست نیست که انسان برای اثبات خود، دیگران را تخریب کند و از دادگستری استان هم اننظار داریم با افرادی که این اقدامات را انجام می‌دهند، قاطعانه برخورد کند.

نماینده، ولی فقیه در استان گلستان افزود: انتخابات سال گذشته مجلس سلامت و قوی برگزار شد و توده‌های مردم انتخابات سابق مجلس شورای اسلامی را زیر سوال نبرد و انتخابات پیش رو هم باید همین گونه برگزار شود.

رئیس کل دادگستری گلستان نیز در این دیدار گفت: معضلات چند دهه‌ای و ابرچالش‌های استان بدنبال سفر‌های استانی رئیس قوه قضاییه و دستورات و راهبرد‌های ایشان حل و فصل شد.

آسیابی افزود: پتروشیمی گلستان، طرح گردشگری آشوراده و موج‌های آبی گنبدکاووس سه معضل جدی استان بود که با ورود شخص رئیس قوه قضاییه و تفویض اختیار از ناحیه ایشان مرتفع شد.

رئیس کل دادگستری گلستان تعیین تکلیف مسکن روستایی بیش از پانزده هزار خانوار، توقف ساخت و ساز‌های غیرمجاز در روستای زیارت، رسیدگی قاطع به مفاسد اداری، صیانت از پارک جنگلی النگدره را اقدامات شاخص دیگر دادگستری استان برشمرد.

آسیابی درباره تحقق شعار سال هم بیان داشت پارسال ۱۱۰ واحد تولیدی تعطیل یا نیمه فعال مورد حمایت قضایی استان قرارگرفتند که در نتیجه آن ۳ هزار فرصت شغلی حفظ شد.

وی به افزایش نظارت‌ها در دادگستری برای مبارزه با فساد اشاره کرد و گفت: سال گذشته با بیش از ۱۰۰ کارچاق کن، وکیل و کارشناس متخلف برخورد کردیم.

رئیس کل دادگستری گلستان همچنین گفت: همه برنامه‌ها و مصوبات دو سفر رئیس قوه قضاییه به گلستان، اجرایی شده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما