شناسهٔ خبر: 67284568 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دعوت از همه اقشار برای حضور در پای صندوق‌های رأی

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: مشارکت قوی و حداکثری در انتخاب پیش‌رو همراه با انتخاب رئیس‌جمهور ادامه‌دهنده راه شهید جمهور باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کامیاران، حجت‌الاسلام طه توکلی عصر امروز در جمع کهنه سربازان و یادگاران دفاع مقدس و مستمری بگیران طرح 15 رمضان شهرستان کامیاران با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات هشتم تیر معادلات دشمنان را بر هم می‌زند همانطور که انقلاب اسلامی در طول سالیان اخیر تمام توطئه‌های بدخواهان را نقش بر آب کرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مظهر الهام‌بخشی برای کشورهای مظلوم و ستمدیده جهان شده است، گفت: انقلاب اسلامی از بدو شکل‌گیری همواره با در نظر گرفتن مبانی، اصول، اهداف و ارزش‌های اسلامی و با توجه ویژه به اسناد بالادستی اعم از بیانات و رهنمودهای امامین انقلاب اسلامی، قانون اساسی و… توانسته در مسیر تحقق آرمان‌ها و اهداف متعالی اسلامی در حرکت باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس و قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان تصریح کرد: وجه تفاوت ملت ما با سایر مردمان عالم در این دوران معاصر، پذیرش هدایت از کسانی است که شأن هدایت‌گیری دارند.

وی با بیان اینکه جنگ امروز جنگ مرزها نیست؛ بلکه جنگ باورها، جنگ شناخت‌ها و جنگ ترکیبی است، افزود: در این جنگ دشمنان ما هر آنچه لازمه فروپاشی بوده انجام دادند، اما ملت بصیر و آگاه ما با هدایت ولی امر مسلمین همیشه نقشه دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

توکلی ابراز داشت: مشارکت قوی و حداکثری در انتخاب پیش‌رو یعنی ایجاد هویت، قدرت و موقعیت برای نظام جمهوری اسلامی ایران، که همراه یک مطالبه عمومی و آنهم انتخاب رئیس‌جمهوری است که ادامه‌دهنده راه شهید جمهور باشد.

وی خاطرنشان کرد: هدف هر انتخابی رسیدن به مطلوب‌ترین شرایط و رشد و توسعه جامعه است، از همین رو انتخاب رئیس‌جمهور اصلح به عنوان بالاترین شخص اجرایی کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در این میان مشارکت مردم و حضور گسترده در این عرصه از اصلی‌ترین ابزار تحقق این مهم محسوب می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ضمن دعوت از همه اقشار برای حضور در پای صندوق‌های رأی یادآور شد: بدون شک، حضور حداکثری مردم به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در این عرصه حساس و سرنوشت‌ساز اهمیت بالایی دارد.

انتهای پیام/481/

نظر شما