شناسهٔ خبر: 67335094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی:

وضعیت آمادگی جسمی در جامعه مناسب نیست

رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی گفت: وضعیت آمادگی جسمانی در جامعه ایرانی مناسب نیست و در این حوزه نیازمند آگاهی‌بخشی به مردم برای تحرک بیشتر در زندگی روزمره هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، احمد گواری بعدازظهر امروز _یکشنبه سوم تیر_ در انتخابات هیئت آمادگی جسمانی و تندرستی سلامت استان قزوین اظهار کرد: وضعیت آمادگی جسمانی در جامعه ایرانی مناسب نیست و در این حوزه نیازمند آگاهی‌بخشی به مردم برای تحرک بیشتر در زندگی روزمره هستیم.

وی اضافه کرد: امروز شاهد بیماری و کم‌تحرکی در جامعه هستیم و رشته آمادگی جسمانی می‌تواند به این مشکل پایان دهد و باید افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم. قزوین استانی پیشرو در ورزش آمادگی جسمانی است و در مدت کوتاهی این رشته توانسته به سلامت مردم کمک کند.

رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی در ادامه سخنانش با اشاره به مزایای این رشته ورزشی گفت: رشته‌های آمادگی جسمانی جذاب و تمریناتش برای همه مخاطبان قابل استفاده و در روحیه‌بخشی و شادابی و تناسب اندام هم مؤثر است و فضای زیادی نمی‌خواهد و با هر شغل و سنی می‌توان آن را انجام داد.

گواری اضافه کرد: این رشته ورزشی بسیار ارزان و همه جا قابل اجراست و تلاش می‌کنیم با ترویج آن در مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و محیط‌های کارگری به سلامت مردم کمک کنیم. استان قزوین چند نماینده ملی داشت که رئیس جدید باید این موفقیت‌ها را ادامه بدهد.

وی با اشاره به جایگاه قزوین در بین شش استان برتر حوزه آمادگی جسمانی ادامه داد: کسب این رتبه نشانگر وجود ورزشکاران پرتلاش و بااستعدادی است که در کنار مدیریت موجود توانسته‌اند به دستاوردهای خوبی برسند.

نظر شما