شناسهٔ خبر: 67284554 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

تمجید اسماعیل هنیه از مواضع ایران و دیگر جبهه‌های پشتیبان غزه

رئیس دفتر سیاسی حماس از مواضع ایران و دیگر جبهه‌های پشتیبان غزه در حمایت از آرمان فلسسطین و مبارزه با نسل‌کشی صهیونیست‌ها در این منطقه تشکر و قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در دیدار با علی باقری کنی سرپرست وزارت خارجه کشورمان در دوحه تاکید کرد که عملیات طوفان الاقصی معادلات جدیدی را برای موضوع فلسطین و تمامی تحولات منطقه‌ای رقم زد.

وی در این دیدار از مواضع دیپلماتیک و تلاش‌های ایران در حمایت از آرمان فلسطین تشکر و تاکید کرد که مواضع جنبش حماس در توافق با مبانی آتش بس مصوب شده در شورای امنیت و سخنرانی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا است.

هنیه همچنین از اظهارات دیروز سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص ارتباط دادن عملیات جبهه‌های پشتیبانی غزه به توقف جنگ و نسل کشی در این منطقه تشکر و قدردانی کرده و از دیگر جبهه‌های پشتیبانی از جمله یمن و عراق نیز قدردانی کرده و از تاثیر مثبت این جبهه‌ها بر اوضاع فلسطین خبر داد.

اسماعیل هنیه ضمن تشریح اوضاع جاری در فلسطین به ویژه نوار غزه در عرصه انسانی و دستاوردهای مقاومت و تحرکات سیاسی برای توقف جنگ، بر مواضع جنبش متبوعش که مطابق با مبانی آتش‌بس مندرج در قطعنامه شورای امنیت و سخنرانی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا است، تاکید کرد و به تشریح تماس‌ها و دیدارهای مستمر با طرف‌های واسطه پرداخت.

وی در پایان این دیدار به تشریح اوضاع جاری در قدس و کرانه باختری و زندان‌های رژیم صهیونیستی و جنایات روزانه دشمن اعم از حمله به مناطق فلسطینی‌نشین، قتل و کشتارها و مصادره اراضی پرداخت و تاکید کرد که قدس محور اصلی نزاع با دشمن در زمان حال و آینده خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما