شناسهٔ خبر: 67284371 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

قطعی آب به اسم تعمیر لوله‌ها و آبرسانی با تانکر قطعی آب به اسم تعمیر لوله‌ها و آبرسانی با تانکر

در خانه بودم. اکثر وقت به مطالعه‌ گذشت. کف استخر را تمیز کردم. آب منزل قطع است؛ گویا به خاطر کمبود آب در اثر خشکسالى و تمرین صرفه‌جویى،گرچه به اسم تعمیر لوله‌هاست. خشکسالى فشار زیادى دارد. در بسیارى از روستاها، آب نیست و با تانکر آب مى‌برند. از خیلى روستاها، مردم مهاجرت مى‌کنند و براى معاش به

صاحب‌خبر -

در خانه بودم. اکثر وقت به مطالعه‌ گذشت. کف استخر را تمیز کردم. آب منزل قطع است؛ گویا به خاطر کمبود آب در اثر خشکسالى و تمرین صرفه‌جویى،گرچه به اسم تعمیر لوله‌هاست.

خشکسالى فشار زیادى دارد. در بسیارى از روستاها، آب نیست و با تانکر آب مى‌برند. از خیلى روستاها، مردم مهاجرت مى‌کنند و براى معاش به شهرها مى‌روند. تاکنون نزدیک ۲۰۰ شهر دچار مشکل کم‌آبى است و در بعضى شهرها، مثل مشهد، جیره‌بندى آب شروع شده است. به [آقای] سلطانعلى‌ [محمدزاده] که روزى دو سه ساعت، براى امور باغچه به خانه مى‌آید، دلدارى دادم؛ محافظان با او بدرفتارى کرده بودند و رنجیده بود.

در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، تحریم ایران و لیبى، براى پنج سال دیگر تمدید شده است؛ دولت [جرج] بوش، براى دو سال تقاضا کرده بود. احزاب پاکستان، اقدام آقاى [پرویز] مشرف در خصوص گرفتن عنوان رئیس‌جمهور را محکوم کرده‌اند و آمریکا و چند کشور دیگر هم محکوم کرده‌اند.

در اردن، با رسیدن ابراهیم غوشه، از سران تبعیدى حماس به فرودگاه، مشکل ایجاد شده؛ در فرودگاه مانده است و دولت اردن اجازه ورود نمى‌دهد و او هم حاضر به مراجعت نیست. در پارلمان لبنان، ضمن بحث بودجه، حزب‌الله در مقابل دولت، [ولید] جنبلاط و امل، قرار گرفته است.

آقاى [سیدمحمد] خاتمى، [رئیس‌جمهور]، امروز [مجتمع] فولاد خراسان را در نیشابور افتتاح کرد. فاز اول آن در دولت سازندگی شروع شده و امروز بخش دیگرى از آن به ثمر رسیده است. قرار بوده، همزمان معادن سنگ آهن سنگان و خط راه‌آهن و معدن زغال و نیروگاه حرارتى طبس و پالایشگاه قطران در طبس اجرا شود که متأسفانه هیچ‌یک انجام نشده است.

 

منبع: sharghdaily-934753

نظر شما