شناسهٔ خبر: 67284310 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

فراهانی: مرسی از مردم که صبوری کردند

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان با یک‌دیگر هم‌دل و هم‌قسم شدند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم ملی والیبال ایران امروز (پنج‌شنبه 31 خرداد) در دومین دیدار خود از هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف هلند رفت و موفق شد حریف را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.

علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران، پس از این دیدار گفت: این پیروزی را به مردم و طرفداران والیبال ایران تبریک می‌گویم. از آن‌ها تشکر می‌کنم که صبور بودند و با نتایج بدی که در دو هفته اخیر داشتیم همچنان از تیم ملی والیبال حمایت کردند اما حالا و در هفته سوم لیگ ملت‌ها توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم.

وی درخصوص شرایط تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان با یکدیگر هم‌دل و هم‌قسم شدند و امیدواریم حالا که نتوانستیم به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها و المپیک صعود کنیم حداقل با انگیزه و انرژی و با ثبت خاطره‌ای خوب این تورنمنت را به اتمام برسانیم.

2044591

ملی‌پوش والیبال ایران درخصوص شرایط دیدار با هلند گفت: دیدار سختی بود. روز گذشته یک رقابت دشوار در پنج ست با آمریکا داشتیم و همین مسئله باعث شد تا زمان ریکاوری برای دیدار برابر هلند کم باشد. کمتر از  24 ساعت دو دیدار سنگین پنج سته انجام دادیم و دیدار بعدی‌مان با فرانسه نیز در فاصله کمتر از 24 ساعت از این رقابت برگزار خواهد شد که این مسئله فشار زیادی به تیم وارد می‌کند.

فراهانی در پایان گفت: امیدواریم که حمایت و تشویق مردم ادامه‌دار باشد و نتایج خوب تیم ملی والیبال ایران نیز ادامه پیدا کند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما