شناسهٔ خبر: 67334107 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

رامین رضاییان و استقلال در آب‌نمک/ ستاره سابق پرسپولیس منتظر پیشنهاد خاص

خبر ورزشی

در چند روز اخیر مدیران استقلال با رامین رضاییان صحبت کردند و این بازیکن نیز به استقلال پاسخی نداده و اعلام کرده درحال بررسی شرایط تیم‌های عربی است.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

رامین رضاییان مدافع - هافبک سپاهان بالاخره در فوتبال ایران به مقام قهرمانی رسید و توانست جام حذفی را با سپاهان ببرد. او که چند فصل در پرسپولیس بازی کرده بود، اما هیچگاه موفق نشد با این تیم قهرمان شود.

رضاییان که همواره علاقه خاصش را به پرسپولیس و هوادارانش نشان داده بود و بار‌ها در مصاحبه‌هایش مدعی شده بود که در لیگ ایران به غیر از پرسپولیس در تیم دیگری بازی نمی‌کند، در دو فصل اخیر لباس سپاهان را پوشید و مقابل پرسپولیس هم به میدان رفت.

رضاییان در بازی آخر سپاهان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، با شعار عده‌ای از هواداران قرمزپوش مواجه و باعث ناراحتی این بازیکن شد. همین مساله باعث شد تا رضاییان مصاحبه‌ای انجام دهد و بگوید هیچوقت از سمت هواداران استقلال مورد بی احترامی قرار نگرفته و اگر به این تیم گل بزند خوشحالی نمی‌کند.

همین مساله باعث شد تا شایعاتی مبنی بر پیوستن این بازیکن به استقلال به گوش برسد. رضاییان پس از قهرمانی با سپاهان در جام حذفی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از هواداران این تیم خداحافظی کرد. گفته می‌شود مدیران استقلال پس از جدایی کوین یامگا به دنبال جذب رامین هستند و در چند روز اخیر با او مذاکراتی انجام دادند، اما گویا رضاییان منتظر پیشنهاداتی از سمت تیم‌های عربی است تا دوباره لژیونر شود.

نظر شما