شناسهٔ خبر: 67284229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ثبت ۱۹۵ هزار پرونده قضایی در دادگستری خراسان شمالی

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت:در یک سال اخیر ۱۹۵هزار پرونده در دادگستری به ثبت رسیده است که نسبت به سال قبل ۲۵ هزار پرونده بیشتر است.

صاحب‌خبر -

ثبت ۱۹۵ هزار پرونده قضایی در دادگستری خراسان شمالی

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ تعداد کارکنان دادگستری استان به مناسبت فرارسیدن قوه قضاییه با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار کردند. 
حجت‌الاسلام براتی زاده رئیس کل دادگستری استان در این دیدار گفت: پرداختن به ۱۰ اتهام که بیشترین پرونده را به خود اختصاص داده است کارگروهی برای بررسی پروند‌ها داریم که بعد از اتمام پرونده‌ها باز هم بررسی می‌کنند که در صورت نیاز نقض رای و بازگشت به دادگاه بدوی را انجام دهند.
نماینده ولی‌فقیه در استان هم در این دیدار با اشاره به اهمیت مجموعه‌های قضایی در رسیدگی به حل مشکلات شاکیان گفت: اعتراض به پرونده و مراجعه به دادگاه تجدید نظر یکی از نکاتی است که باعث اطاعه دادرسی میشود و هر کدام از طرفین محکوم شود قاضی را متهم میکند.
حجت‌الاسلام والمسلمین نوری افزود: دو شهید بزرگوار بهشتی و رئیسی در زمان کار در دفتر قضایی میز خدمت را در راهرو ساختمان میگذاشتند و روزی بیش از ۱۵۰ پرونده حتی خارج از زمان اداری بررسی می‌کردند تا حقی ضایع نشود این دو بزرگوار الگو صبر هستند.

نظر شما