شناسهٔ خبر: 67284208 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس مطرح کرد:

نقش بی‌بدیل دهیاران در جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

زهرا عسگری

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تکلیف مهمی دارند.

صاحب‌خبر -

حامد رستمی امروز، ۳۱ خردادماه در نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی سروستان به در پیش‌رو بودن انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: دهیاران وشوراهای اسلامی برای حضور و جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تکلیف مهمی دارند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس اظهار کرد: با برخورداری از دولتی مقتدر، توانمند و انقلابی می‌توانیم مسیر پیشرفت ایران اسلامی را ادامه دهیم.

وی از نگاه ویژه دولت به مناطق مختلف استان با نگاهی عدالت‌محور خبر داد و افزود: از دهیاران انتظار می‌رود با بیان خدمات و دستاوردهای دولت در حوزه جهاد تبیین گام‌های عملی بردارند.

رستمی کارنامه اهالی ولایتمدار منطقه سروستان در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی را درخشان توصیف کرد و افزود: از تمامی ظرفیت‌ها برای ارائه خدمت به مردم بهره می‌گیریم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس افزود: نیازهای هر منطقه از استان پهناور فارس توسط کارشناسان بر مبنای مطالبات مردمی احصا شده و در دست پیگیری است.

انتهای پیام

نظر شما