شناسهٔ خبر: 67284124 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

شهدای خدمت اهل سداد بودند - اکونیوز

اقتصاد ایران: همدان- رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: بین شهدای خدمت، مخرج مشترکی بود و آن هم اهل سداد بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، میثم لطیفی ظهر پنجشنبه در همایش دولت چهاردهم و رئیس جمهور مغتنم و یادبود آیت الله طه‌محمدی (امام جمعه سابق همدان)، ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش و همچنین درگذشت آیت‌الله طه‌محمدی، اظهار کرد: بین شهدای خدمت، مخرج مشترکی بود و آن هم اهل سداد بودند.

وی افزود: اهل سداد بودن به معنی جاخالی پر کردن، یعنی قرار است جا خالی‌ها را پر کنیم و این است که مقام معظم رهبری در مورد آقای رئیس جمهور می‌فرمایند رئیس جمهور مغتنم.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با برشمردن ویژگی‌های منحصربه فرد شهید چمران خاطرنشان کرد: ایشان با وجود سوابق درخشان علمی سنگر اسلام را رها نکرده و به دنبال پرکردن جاهای خالی در این مملکت اسلامی بود.

لطیفی با طرح سوال آیا حواستان است که دارید جای خالی پر می‌کنید یا دارید کار تکراری می‌کنید، آیا نوآور هستید یا پیرو، عنوان کرد: باید ببینیم توی این میدان چه‌چیزی کم داریم، و این رخنه‌ها از کجا صورت می‌گیرد که آن رخنه را ببندیم.

وی تاکید کرد: جاخالی پر کردن مستلزم این است که میدان را بشناسیم، ظرفیت خودمان را بشناسیم و در مقابل تحرکات دشمن را شناخته و بر اساس آن تدبیر کنیم که باید چگونه حرکت کنیم.

معاون رئیس جمهور شهید و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه اهل سداد شدن راه‌های متعددی دارد که یکی از عناصر مهم آن دردمند بودن است، یادآور شد: بعضی آدم‌ها نسبت به دیگران بی‌تفاوتند، یادمان باشد دردمند باشیم و دانشجویان را دردمند بار بیاوریم.

لطیفی همچنین افزود: اگر محیط دانشگاه غیر از این شود، دانشجو در فضای خودش دنبال مقاله و ارتقا خودش بوده و کاری به درد مردم ندارد.

وی با خطاب به اساتید گفت: اگر اساتید بسیجی مانند شهید چمران شاخص‌های خشک دانشگاه‌ها را به‌هم نزنند و ایده‌ای نو پدید نیاورند که نفع نظام و مردم باشد چه‌کسی این کار را انجام دهد؟

برچسب‌ها:

نظر شما