شناسهٔ خبر: 67284011 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیاتزا: ایران رویای المپیک را از هلند گرفت؛ باید به این تیم احترام گذاشت

سرمربی تیم والیبال هلند با بیان این‌که باید به تیم ایران احترام بگذارم، گفت: ایرانی‌ها فوق‌العاده بازی کردند و رویای المپیک پاریس را از هلند گرفتند.

صاحب‌خبر -
 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی والیبال ایران امروز (پنجشنبه ۳۱ خرداد) در دومین دیدار هفته سوم مرحله مقدماتی خود به مصاف هلند رفت و سه بر دو این تیم را شکست داد تا دومین برد خود را در ششمین دوره لیگ ملت‌ها تجربه کند.
 
روبرتو پیاتزا سرمربی تیم والیبال هلند درباره دیدار با ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها گفت: تیم ایران مستحق پیروزی در این بازی بود. نتیجه بازی دو بر دو بود و در آخر ست چهارم هم با یک امتیاز برتری به پایان رسید. پس هر دو تیم نزدیک بودند.
 
وی با بیان این‌که خوشحال نیستم، چون بازی را باختیم، تصریح کرد: باید به تیم ایران احترام بگذارم. فوق العاده بازی کردند. مخصوصا امین و پوریا. همینطور میلاد در دریافت که توانست توپ‌های شگفت انگیزی را کنترل کرد. کار خوبی برای آنها بود. هلند هم بایستی از رویای حضور در پاریس ۲۰۲۴ دست بکشد و به آینده فکر کند.
 
سرمربی تیم ملی والیبال هلند ادامه داد: ایران بازیکنان زیادی دارد. پس از من انتظار نداشته باشید که بگویم آن‌ها در کشور شما خوب بازی می‌کنند یا نه. من والیبال کشور شما را برای مدت زیادی دنبال می‌کنم. پس می‌دانم که کدام یک …. فکر می‌کنم مشکلی نیست. شما در این زمان می‌توانید خیلی زیاد رشد کنید. در بعضی از زمینه‌ها شما باید از داخل کار کنید نه از بیرون.
 
وی تاکید کرد: ایران امروز مستحق پیروزی بود. در ابتدا من به پیروزی یا شکست مقابل ایران فکر نمی‌کردم. من به خوب بازی کردن در این مسابقه فکر می‌کردم، اما در انتها آن‌ها مستحق پیروزی بودند. نمی‌دانم آن‌ها چه فکری می‌کردند. من به فکری که خودم دارم، اهمیت می‌دهم و فکر می‌کردم بازی سختی داشته باشیم.
 
پیاتزا با یادآوری دیدار‌های قبلی با تیم ملی والیبال ایران گفت: در ریمینی ۲۰۲۱ بازی را باختیم. در ۲۰۲۲ بازی را بردیم در برزیل سه بر صفر. فصل گذشته سه بر دو پیروز شدیم و این فصل سه بر دو باختیم. پس تفاوتمان خیلی زیاد نیست. 
 
<div id="video-display-embed-code_11234910"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4264433/11234910?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما