شناسهٔ خبر: 67283626 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات استان یزد: رسانه‌ها مشوق حضور در انتخابات باشند

یزد- ایرنا- رییس ستاد انتخابات استان یزد گفت: رسانه‌های گروهی با جهاد تبیین و ارائه گزارشات مستند و موثق، مشوق مردم برای حضور در انتخابات پیش رو باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، " علی اکبر عزیزی " روز پنجشنبه در نشست اعضای ستاد انتخابات خاتم با قدردانی از رسانه‌هایی که به برگزاری انتخابات سالم با حضور حداکثری مردم تلاش می‌کنند افزود: رسانه‌های شهرستان در راستای تشویق مشارکت حداکثری و امیدآفرینی مردم در انتخابات گام برداشته و به امر برگزاری انتخابات سالم کمک کنند و از نشر مطالبی که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود جلوگیری کنند.

وی به اهمیت برگزاری باشکوه انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: رصد فضای مجازی از مهم‌ترین اقدامات است و مسئولان متولی حتما فضای رسانه‌ای و مجازی را رصد کنند و گزارش‌های لازم را در اسرع وقت به ستاد اعلام کنند و در این خصوص اگر کسی بخواهد امنیت روانی مردم را برهم زند با متخلفان بر اساس قانون به شدت برخورد خواهد شد.

همچنین رییس ستاد انتخابات استان در مروست با اشاره به اینکه سفرهای شهرستانی ستاد انتخابات به منظور بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته در رابطه با انتخابات در شهرستان ها دنبال می‌شود گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و باحضور حداکثری مردم صورت گرفته است.

عزیزی افزود: به کلیه مدیران و کارمندان دستگاه‌های دولتی و ارگان‌ها و نهاد تاکید می‌شود از هرگونه استفاده احتمالی از امکانات دولتی در ایام انتخابات به نفع نامزد یا جریان خاصی خودداری کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

نظر شما