شناسهٔ خبر: 67283481 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

سناریوی قتل مرد جوان در خانه ارثی جنوب تهران

مرد جوانی در خانه‌ای در جنوب تهران به قتل رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، به دنبال قتل مرد جوانی در خانه‌ای در جنوب تهران، یک سناریوی مرموز مقابل تیم تحقیقات جنایی پایتخت قرار گرفت.

تسنیم نوشت: ظهر چهارشنبه سی‌ام خردادماه ، مرگ مشکوک مرد جوانی به‌نام مازیار در خانه‌ای ۲ طبقه در محله خاوران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی سالار صنعتگر؛ بازپرس ویژه قتل شعبه هشتم دادسرای امورجنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی به محض اینکه وارد خانه شدند در سالن پذیرایی با جسد خون‌آلود مرد جوانی مواجه شدند که هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که مقتول در خانواده موردنظر با ۲ برادر خود زندگی می‌کرده است.

یکی از برادرهای مقتول در جریان تحقیقات گفت: این خانه ۲ طبقه میراث خانواده‌مان است به‌طوری که ما ۳ برادر در آنجا زندگی می‌کنیم؛ روز حادثه برای صرف صبحانه به طبقه اول رقتم اما هنگامی که درب را باز کردم مازیار را دیدم که غرق در خون شده و به سختی نفس می‌کشید. بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم ولی اقدامات درمانی فایده‌ای نداشت؛ همچنین آن یکی برادرم قبل از اینکه حادثه رخ دهد خانه را به مقصد محل کارش ترک کرده بود.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی با دستور قضایی چند مظنون را بازداشت کردند و ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

با دستور قاضی سالار صنعتگر از شعبه هشتم دادسرای امورجنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

۴۷۲۳۶

نظر شما