شناسهٔ خبر: 67283377 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در همدان:

دریافت جریمه چهار میلیارد ریالی برای حمل سوخت قاچاق 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از وصول جریمه چهار میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریالی برای حمل سوخت قاچاق در شهرستان همدان خبر داد. 

صاحب‌خبر -

دریافت جریمه چهار میلیارد ریالی برای حمل سوخت قاچاق 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مرضیه یونسی گفت: این پرونده در شعبه هفتم بدوی و ویژه رسیگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز همدان برای حمل پنج هزار و ۸۰۰ لیتر نفت گاز قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال رسیدگی و متخلف به پرداخت ۲ میلیارد و ۷۴۸ میلیون ریال جریمه نقدی علاوه بر ضبط نفت گاز قاچاق، فک و ضبط تانکر جاساز محکوم شده بود. 

او تصریح کرد: همچنین شعبه در ازای خودرو حامل کالای قاچاق متخلف را معادل ارزش کالا به پرداخت یک میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت چهار میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان همدان با قطعی شدن حکم صادره، جریمه چهار میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریالی این متخلف را دریافت کرد. 

مرضیه یونسی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از خودرو‌های عبوری در محور همدان به قهاوند سوخت قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

نظر شما