شناسهٔ خبر: 67283326 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خبر داد

بازدید سالانه ۸۰ هزار نفر از بزرگ‌ترین موزه دفاعی مازندران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: با تکمیل موزه فرهنگی و دفاعی مازندران، سالانه ۸۰ هزار نفر از اقشار مختلف به ویژه دانش‌آموز و دانشجو از این مجموعه بازدید می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی عصر امروز_ پنجشنبه سی‌ویکم خرداد_ در جلسه هیئت مؤسس مجمع خیرین دفاع مقدس با بیان اینکه در سفرهای استانی رئیس‌جمهور یک اتفاق بی‌نظیر رخ داد که آن هم حضور و بازدید یک ساعته ایشان از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس بوده است، اظهار کرد: اکنون در تلاش هستیم تا رهنمودها و بیانات این شهید بزرگوار را در قالب کتاب منتشر کنیم.

وی با اشاره به اینکه کمک به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران ظرفیت مشخص دارد، افزود: این مرکز بزرگ‌ترین افتخار فرهنگی استان است، چون خاص‌ترین و بزرگ‌ترین موزه دفاع مقدس کشور است.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تاکید بر اینکه مرکز فرهنگی مازندران از این جهت بزرگ و خاص است که علاوه بر اعتبارات و ظرفیت‌های دولتی، برخی از وزارتخانه‌ها مثل وزارت نفت و راه شهرسازی و همچنین بنیاد مستضعفان را پای کار آوردیم، اظهار داشت: علاوه بر آن، ظرفیت ۳۰ درصدی خیرین سخاوتمند استان و حدود ۱۵ درصد ظرفیت واقفین را نیز هدف‌گذاری کردیم.

سلامی با بیان اینکه امیدواریم با این ظرفیت‌سازی موزه افتخارات مردم مازندران در دوران دفاع مقدس و مقاومت در یک برنامه کوتاه مدت به ثمر بنشیند، گفت: این موزه فرهنگی و دفاعی با پیشرفت ۵۰ درصدی با تکمیل آن سالانه ۸۰ هزار نفر از اقشار مختلف به ویژه دانش‌آموز و دانشجو از این مجموعه بازدید می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: با تشکیل هیئت مؤسس مجمع خیرین دفاع مقدس، خیرین دفاع مقدس به عنوان هسته مرکزی این هیئت نقش مهمی دارند.

نظر شما