شناسهٔ خبر: 67282801 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران مطرح کرد

راه‌اندازی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در شهرستان‌های مازندران

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران مطرح کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در شهرستان‌های استان راه‌اندازی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، قاسم عزیززاده گرجی بعدازظهر امروز_پنجشنبه سی‌ویکم خرداد_ در جلسه هیئت مؤسس مجمع خیرین دفاع مقدس واقع در استانداری مازندران با بیان اینکه برای کار مستمر نیازمند ساختار هستیم که باید به جهت پایداری و استمرار قوام و دوام و خروجی داشته باشد، اظهار کرد: تشکیل هیئت مؤسس مجمع خیرین دفاع مقدس یکی از موارد مهم برای ایجاد این کار مستمر است.

وی افزود: علاوه بر خیرین افرادی که خیرپرور هستند نیز باید در این هیئت عضو شوند که خیلی ارزشمند خواهد بود.

سرپرست معاونت سیاسی و عقیدتی استانداری مازندران با بیان اینکه حضور بانوان در این هیئت مؤسس نیز نیاز است، عنوان کرد: یکی از جلوه‌های مردمی‌سازی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در شعار سال نیز یاد کرد را در این هیئت مشاهده می‌کنیم.

عزیز زاده گرجی با تاکید بر اینکه تولید در حوزه‌های مختلف باید جهش داشته باشد و حوزه خیرین نیز همینطور باید باشد، اظهار داشت: هر وقت کارها به مردم واگذار شد به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم کار را به سرانجام رساندند و این کار را باید واگذار کنیم به این جمع و جمع‌های مشابه؛ چرا که مطمئنیم کار را تمام خواهند کرد.

وی بر انسجام بخشی کار هیئت تاکید و تصریح کرد: باید برای اتفاقات بزرگ در این زمینه در میدان حاضر باشیم که اثرش به مراتب بیشتر است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه اساسنامه هیئت مؤسس خیرین دفاع مقدس مازندران تدوین شود، افزود: برای تولید محتوا اعضای هیئت باید نقش داشته باشند با توجه به نیاز آثار وزین در حوزه دفاع مقدس، برای تولید اثر فاخر که به تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی برسد، باید تلاش کنیم.

عزیز زاده گرجی با تاکید بر اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در شهرستان‌های استان تشکیل شود، خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های دولتی وظیفه جدی دارند برای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران اهتمام ویژه داشته باشند.

نظر شما