شناسهٔ خبر: 67283321 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

به کوشش دفتر نشر فرهنگ اسلامی؛

«راز دریاچه نامرئی» از مجموعه کتاب‌های خاتم منتشر شد

کتاب «راز دریاچه نامرئی» به قلم علیرضا بختیاری‌فر و جمعی از نویسندگان، به کوشش دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا «راز دریاچه نامرئی» مجموعه داستانی نوجوان به قلم علیرضا بختیاری‌فر و جمعی از نویسندگان است که در فهرست «کتاب خاتم» قرار گرفته است. عناوین داستان‌های این مجموعه عبارت‌اند از: «راز دریاچه نامرئی» اثر علیرضا بختیاری‌فر، «سند خانه آقاجان» به قلم سمیه متقی و «گوشواره» نوشته سهیلا سپهری.

در معرفی این کتاب از سوی ناشر آمده است: «من احساس کردم بابا هم ترسیده ولی صورتش مثل کسانی نبود که می‌ترسند؛ بیشتر شبیه آدم‌های عصبانی بود. فکر کردم شاید بابا هم مثل مامان دوست ندارد که ما بفهمیم ترسیده است؛ برای همین صورتش را این شکلی کرده. ولی من نترسیده بودم. حتی یک احساس خوب هم داشتم. حالا ما روی دریاچۀ نامرئی بودیم و آن را نمی‌دیدیم، و در یک جای اسرارآمیز گم شده بودیم، فکر می‌کردم داخل سرزمین قصه‌ها هستیم.».

این اثر برگزیده بخش نوجوان هشتمین دوره جشنواره خاتم است. هشتمین جشنواره خاتم (ویژه پیامبر رحمت (ص)) در بخش‌های بزرگسال، کودک و نوجوان و دانش‌آموزی در سال ۱۴۰۲ برگزار شده است.

کتاب «راز دریاچه نامرئی» به قلم علیرضا بختیاری‌فر و جمعی از نویسندگان در ۴۰ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و به بهای ۳۳ هزار تومان به کوشش دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شده است.

نظر شما