شناسهٔ خبر: 67332027 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیر پویش اسباب بازی مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر:

کودکان تهران در مهمونی غدیر به کودکان غزه اسباب بازی هدیه می‌دهند

خداپرست گفت: کودکان تهرانی امسال در قالب پویش اسباب بازی مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر به کودکان فلسطینی و مناطق محروم کشور اسباب بازی هدیه می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احسان خداپرست دبیر پویش اسباب بازی در نشست خبری مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر که پیش از ظهر امروز یکشنبه سوم تیر در مجتمع فرهنگی شهدای هفتم تیر (سرچشمه) برگزار شد با اشاره به روایاتی از محبت امیرالمومنین (ع) به کودکان و توصیه اهل بیت (ع) در این روز به هدیه دادن و مودت گفت: امسال سومین سال برگزاری این پویش است. با توجه به اتفاقات تلخی که رژیم صهیونیستی علیه کودکان غزه رقم زده است هدیه‌های امسال بچه‌های ظلم ستیز ایرانی هم به دست کودکان مناطق محروم خودمان و هم کودکان فلسطین برسد که این کار از طریق کشتی‌ای که به سمت غزه می‌رود انجام می‌شود.

وی در ادامه با نحوه شرکت در پویش اشاره کرد و افزود: یکی از روش‌ها ارسال عدد ۱۱۰ به سرشماره ۱۰۰۰۱۲۱۱۱۰ است که از این طریق فرآیندها خدمت ارسال می‌شود. راه دیگر ورود به سایت هدیه بازی و تهیه اسباب بازی در این وب‌سایت است. در صحبت با شرکت‌های اسباب بازی تخفیف‌هایی برای خرید اسباب بازی ارائه شده تا اسباب بازی‌ها به کشتی‌ای که‌به سمت غزه می‌رود ارسال شود. در تهران با حضور میدانی در جشن و در میدان امام حسین (ع) سازه بزرگ نمادینی از کشتی آماده شده که بچه‌ها با دستان خود هدیه‌ها را به کشتی می‌اندازند.

وی همچنین در خصوص ارسال اسباب بازی به مناطق محروم کشور نیز گفت: قرار است ده‌ها هزار اسباب بازی به مناطق محروم کشور ارسال و در سالروز شهادت حضرت رقیه (س) به کودکان این مناطق اهدا می‌شود.

نظر شما