شناسهٔ خبر: 67283279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

وزیر کشور از معدن شازند بازدید کرد

شقایق ابراهیمی

وزیر کشور از معدن شازند بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده و در دست اجرا برای یافتن دو پیکر مفقود شده در این منطقه قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

احمد وحیدی ۳۱ خردادماه در جریان بازدید از منطقه معدن شازند که اخیراً دچار ریزش شده و چهار نفر در این حادثه زیر آوار مدفون شدند، گفت: دو نفر از مفقودان در این حادثه پیدا شده و دو نفر دیگر همچنان مفقود هستند.

وی با بیان اینکه اینجا حجم ریزش سنگ بسیار زیاد است، گفت: صدها تن بلکه هزاران تن سنگ فرو ریخته و حدود ۱۱ دستگاه در حال کار هستند تا دو پیکر باقیمانده را پیدا کنند، البته ممکن است ریزش سنگ های عظیم الجثه محل قرار گرفتن این دو پیکر را جابجا کرده باشد ولی در حال حاضر تلاش زیادی برای پیدا کردن آنها در حال انجام است.

وی با اشاره به گفت‌وگو با خانواده های افراد مدفون مانده در زیر آوار معدن که در محل حاضر هستند گفت: آنها بسیار نگران و به دنبال پیدا شدن پیکرها هستند.

وی افزود: در حال حاضر مسئولیت این کار به گروه ۴۲ قدر سپاه واگذار شده که برای به سرانجام رسیدن کار تلاش می‌کنند تا محل قرار گرفتن دو پیکر را مشخص کرده و آنها را پیدا کنند هرچند بدلیل شرایط موجود معدن و ریزش صورت گرفته، کار بسیار دشواری است.

معدن شماره ۵ شن و ماسه شازند، حوالی ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۷ خرداد، ریزش کرد و در جریان این حادثه ۴ راننده به همراه ماشین آلات خود زیر آوار مدفون شدند.

انتهای پیام

نظر شما