شناسهٔ خبر: 67283225 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امضای تفاهم‌نامه حضور ناظران افتخاری دانش‌آموزی در انتخابات ریاست جمهوری

تفاهم‌نامه حضور ناظران افتخاری دانش‌آموزی درصندوق‌های أخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امضا شد.

صاحب‌خبر -

امضای تفاهم‌نامه حضور ناظران افتخاری دانش‌آموزی در انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، محمدکمال سرویها، رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی، گفت: عرصه تعامل با جوانان و نوجوانان شرایطی را پیش می‌آورد که از زوایای متفاوت‌تر و جدید‌تری از این تعامل آشکار می‌شود.

وی افزود: در شورای نگهبان که این طرح را مطرح کردیم، مورد استقبال قرار گرفت که احتمالا در انتخابات آینده به همه استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

سرویهاگفت: دو نکته در جلسه با شورای نگهبان مطرح شد که امید است در این مرحله برای ما دستاورد داشته باشد نکته اول اینکه نوجوانان براساس عملکردی که داشتند، گزارش جدی‌تری از صندوق‌های شعب اخذ رأی برای ما بنویسند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی افزود: افرادی داریم که تجربه انتخابات بسیاری داشتند، اما دانش‌آموزان زوایایی را در انتخابات می‌بینند که شاید افراد با تجربه به آن توجه نداشته باشند.

وی گفت: نکته دیگر این است که ما در شورای نگهبان فعالیت‌ها را با تکنولوژی روز پیش می‌بریم که در این عرصه جوانان و نوجوانان حرف برای گفتن دارند که از گزارش‌ها و پیشنهاد‌های ارزشمند آنان استقبال خواهیم کرد.

سرویها افزود: دانش‌آموزان علاقمند را عضو شبکه خواهیم کرد تا از نظرات آنان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری بهره‌مند شویم، چراکه در آینده نه چندان دور دانش‌آموزان در کشور نقش‌های جدی‌تر را ایفا خواهند کرد که این یک کار ابتدایی برای آنان محسوب می‌شود.

نظر شما