شناسهٔ خبر: 67278839 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با موضوع «انتخابات»

هم اندیشی مدیران دستگاه‌های امنیتی و قضائی خراسان رضوی با مدیران رسانه‌ها

نشست هم اندیشی مدیران دستگاه‌های امنیتی و قضائی خراسان رضوی با مدیران رسانه‌ها در خصوص مسائل پیرامون انتخابات در مشهد برگزار شد.

صاحب‌خبر -
هم اندیشی مدیران دستگاه‌های امنیتی و قضائی خراسان رضوی با مدیران رسانه‌ها
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی در این نشست با تاکید بر اینکه راه شهید رییسی و جریان انقلاب اسلامی با اهداف بلند، ادامه خواهد داشت، افزود: انتخابات به عنوان فصلی جدید، مهمترین موضوعی است که باید به آن بپردازیم و توقع ما از همه رسانه‌ها این است که کمک کنند تا به بهترین شکل برای این فصل جدید، زمینه سازی کنیم.
 
یعقوبعلی نظری افزود: در حوزه اقتصادی در دوران رییس جمهور شهید، نرخ بیکاری در خراسان رضوی پایین‌تر از نرخ بیکاری کشور بود.
 
وی ادامه داد: رشد ۹۰۰ درصدی جذب سرمایه گذار خارجی هم جزء موضوعات مهمی است که در حال تحقق آن هستیم.
 
استاندار خراسان رضوی یادآور شد: در سه سال گذشته، بخش خصوصی حدود ۱۰۱ هزار میلیارد تومان در اقتصاد استان سرمایه گذاری کرده و به بهره برداری رسیده است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی هم در این نشست گفت: با توجه به زمان ۵۰ روزه پس از شهادت آیت الله رئیسی، رییس جمهور جدید باید حداکثر تا تاریخ ۱۹ تیرماه، معرفی شود.
 
سید هادی طباطبایی افزود: وظیفه اصلی هیات‌های اجرایی، مشخص کردن تعداد و مکان‌های شعب اخذ رای در استان است.
 
او تعداد شعب اخذ رای را در خراسان رضوی، چهار هزار و ۵۶۷ شعبه ذکر کرد و گفت: بیش از ۷۲ هزار نفر به عنوان اعضای شعبه اخذ رای، معرفی شده اند.
 
طباطبایی در ادامه افزود: در این استان همه ملزومات برگزاری انتخابات در شعب در نظر گرفته شده است و همه آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات داریم.
 
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی هم در این نشست گفت: در حوزه انتخابات همه دستگاه‌ها نقش دارند و باید در میدان حضور داشته باشند و در همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها هم حوزه پیشگیری از وقوع جرم در حال فعالیت است.
 
مرتضوی افزود: رقابت، سلامت و مشارکت، مهمترین اهدافی است که باید آن را در انتخابات دنبال کنیم و در کنار این موضوعات، اخلاق و قانون هم جزو باید‌های قابل اجرا است.
 
او در ادامه اظهار داشت: ۸۴ نفر از همکاران ما در دادگستری، عضو هیات‌های اجرایی و در حال فعالیت هستند و علاوه بر آن، ما در حوزه آسیب شناسی پرونده‌ها در انتخابات ها، هم ورود کرده ایم.
 
مرتضوی درباره مصاحبه‌های مطبوعاتی هم گفت: این مصاحبه‌ها باید به نحوی باشد که به مشارکت حداکثری ضربه نزند و پایه و شکل درستی داشته باشد.
 
این مسئول همچنین اعلام کرد: در حوزه تبلیغات با ورود صداوسیما شاهد بهترین شکل و بیان نقطه نظرات نامزد‌ها هستیم.
 
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی اضافه کرد: دستگاه قضایی در موضوع انتخابات تا آخرین لحظه در میدان است و ما در هفته قوه قضائیه، موضوعات و اقدامات مختلف را رسانه‌ای خواهیم کرد.

نظر شما